The_Bullgod Phill heeft het Twitter bericht geplaatst
Mobiel kan ik het bericht inderdaad niet zien, maar wel op de PC.

Misschien zie ik het niet goed maar, ik miss de contouring op de lapbar

• Niek heeft hierop gereageerd.
    Marvin heeft de titel veranderd naar Top Thril Dragster wordt omgebouwd naar Top Thrill 2 .

NielsC Ik neem aan dat je dan doelt op uitsparingen voor je bovenbenen? Als dat trouwens hardplastic lapbars zijn, lijken ze niet heel comfortabel.

The_Bullgod Zamperla bedoel je zeker ipv Zierer?

Sorry, ja: Zamperla

Njit Ook met een Z 🙂

Precies dat. Om één of andere reden gaat zoiets dan gemakkelijk mis.

Ik heb voor de volledigheid ook mijn originele post even gecorrigeerd.

6 dagen later

TuttiFrutti vuurdoop voor Zamperla.

Zeg dat wel..

Ben toch ook wel benieuwd naar de eerste weken/maanden als het park open is. Want juist dan komen vaak ook een hoop problemen aan het licht.

Jeetje wat dom. Ik mag toch hopen dat ze het treinontwerp gaan updaten dan.

Als je goed kijkt, zie je bij de as nog een plaat waar 3 gaten in zitten. Daar zal vast nog zo’n kap komen.

Ik vraag me af of dit een positie is waar je vanuit een normale zitpositie in kunt komen, of dat je je been voor je plaats neemt er al tussen moet plaatsen. In dat laatste geval vind ik het namelijk een hoop commotie om niks, alsof ze die trein zullen starten als iemands been hier tussen zit.

Zo te zien zijn er op dit moment geen maatregelen die ervoor zorgen dat deze positie niet mogelijk is. Je kunt je voet zo op het oog prima achter dat plankje krijgen. Kijk ook maar eens naar deze foto:

Bron: Theme Park Insider

11 dagen later
      8 dagen later

Goed om te zien dat ze de trein nog niet hebben aangepast en dat je lekker je voeten tussen de wielen kunt drukken.