Liampie Zodra Twitter het scherm presenteert waar je moet inloggen of registreren, klik je op inloggen en dan staat er bovenin beeld ineens een kruisje waarmee je het weg kan klikken.
Voorbereidende werkzaamheden sloop Spookslot
Ik zal vast een van de weinigen zijn, maar ik vind het wel tof om de ruïne ook zo eens te kunnen zien.
Het zal planning technisch wel nodig zijn, met de winter in aantocht. Ik kan er niet wakker van liggen. Ze hadden de attractie al kunnen sluiten, maar kozen er voor om hem heel het hoogseizoen open te houden. Prima toch.
Nog meer beelden van het Spookslot in de boomarme omgeving.
De hekken in de omgeving
Michael Mijn vermoeden is juist dat ze het op deze plek aanleggen omdat op deze manier de 'oversteek' over het voetpad naar de bouwplaats zo kort mogelijk is. Op deze manier kan je heel makkelijk een keer dit pad afsluiten als bouwverkeer erdoorheen moet, terwijl dit via de 'logische route' stuk lastiger wordt om af te zetten. Nu hoef je als het ware alleen een poort langs het voetpad open te zetten om het voetpad te blokkeren en de oversteek te openen.
Ze zijn in ieder geval rap. Met dit tempo raakt de eerste sloopkogel het Spookslot als de laatste fan nog met een halve voet in de hoofdshow staat.
Met de eerste bomen die al weg zijn + een gesloten Fabula de komende twee weken verwacht ik dat vanaf komende maandag in alle vroegte gestart wordt met de sloop. Gubbels zal er met een zooitje machines voor zorgt dat we volgende week op dit tijdstip amper nog iets te zien is van het Spookslot.
Ik ben benieuwd naar de foto's van komende maandag!
Om de bomen discussie even levend te houden... de bomen die blijven hebben een stoot kussentje gekregen
Tijdens de voorbereidingen is er een waterleiding geraakt. Hierdoor zijn er een aantal toiletten gesloten in het park.
Meint Ze zijn in ieder geval rap. Met dit tempo raakt de eerste sloopkogel het Spookslot als de laatste fan nog met een halve voet in de hoofdshow staat.
Zou me niet verbazen als een week na sluiting het hele gebouw al met de grond gelijk is gemaakt.
Dat zou mooi zijn, dan kunnen we snel weer voorwaarts met ons leven.
Ik wil graag meer tekeningen over de nieuwe situatie ben heel benieuwd hoe het eruit gaat zien. Overigens snap ik dat dit pas gaat komen na de sluiting, maar kan eigenlijk niet meer wachten. Zeer benieuwd!
JorisR Je valt de afgelopen dagen negatief op door vrij respectloos te reageren op de mensen die hier een discussie voeren en waar jij het klaarblijkelijk niet mee eens bent. Dat mag, maar dat is geen reden om andere dan maar te schofferen. Pas svp de toon in je berichten aan als je wilt reageren.
Ricardo1987 dus die mooie boom ervoor is eruit, maar die twee idiote berkjes met een stamomtrek van een gemiddelde bovenarm blijven staan?
JorisR ook persoonlijk worden is nergens voor nodig. Er komen namelijk meerdere meldingen binnen over je postgedrag. Als je hierover nog iets wilt melden mag je een e-mail sturen naar team@pretpark.club.
Ik dacht precies het zelfde, die 2 sprietjes hadden van mij wel weg gemogen
Vogelrokker ik vind het er stiekem prachtig uitzien! Het gebouw valt zo veel meer op. Enfin, beide z’n charmes!
Michael En dan te bedenken dat berken steeds vaker gewoon verwijderd worden omdat ze extreem slecht tegen droogte kunnen, en in de zomer daardoor een gevaarlijke boom zijn. Dus waarschijnlijk zijn die over 4 jaar ook dood...