Mark Er staat aan de AquanurA zijde al een hele muur. 😉
Meen je? Zal ik je vertellen dat er bij de lobby ook al gemetselde muren staan dan? Ik zei nergens dat het, het eerste metselwerk was.
Mark Dan snap ik je punt niet, gezien ik ook daarin me al afvraag waarom de vraag die ik stel als kritiek wordt afgedaan. 😊
Het is gewoon frustrerend dat elke poging tot een discussie over de bouw verzand in een kritiek discussie. Maar gezien ik daar nu zelf ook aan bijdraag haak ik maar weer af.
Maar daar ga je toch zelf de fout mee in door er zo aangebrand en persoonlijk op te reageren? Ik haakte aan op deze zin:
Mark Laten we nou niet elke keer zeuren dat er kritiek is als dit soort vragen worden gesteld.
Ik geef aan dat men net zo goed aan mag geven met zulke kritiek oneens te zijn. Kritiek geven zonder daar een tegenwoord voor te wensen vind ik nogal slappe hap en zwak.
Ik heb nergens aangegeven dat ik de rest van jouw post als kritiek zie. Daar ga je nu zelf vanuit. Ik hield het juist neutraal en gaf alleen aan dat niet iedereen met de kritiek/twijfels/punten/meningen in zijn algemeenheid eens hoeft te zijn en daar dan ook best zijn mening over mag geven mits inhoudelijk en goed onderbouwd.
Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom je zo’n moeite hebt met het woord kritiek. Maar goed, ik heb idee dat ik voor jou sowieso al een trigger ben wat ik spijtig vind. Ik zal het er dan ook maar bij laten. Fijne avond nog.