Danse Macabre was ook een hoop stenen en werd 50% mooier nadat de stuc en spray-dienst er overheen kwam. Of kijk eens naar Baron 1898 voor de verouderingsspreuk. Ziet er ook uit als een gemiddeld rijtjeshuis met een paar thema elementen.
Ik ga er toch vanuit nadat men hier al verschillende bouwprojecten gevolgd heeft en dus weet dat de laatste paar fases van de bouw de gebouwen naar de Efteling touch omtovert. Ik weet dat het vertrouwen in de Efteling bij vele 0 is als het aankomt op nieuwe projecten, maar ik vind dat niet nodig.
Veel van de versiersels en Efteling elementen komen op de volgende verdiepingen pas echt tot stand, ook vooral het middenstuk boven de arcade en de bovenste drie verdiepingen en de daken zullen daar aan meewerken.
Daarnaast komen over alle naden nog pilaren en en of andere elementen. Dat is duidelijk te zien op de concept-arts. Ook de horizontale naden/lijnen zijn weggewerkt achter thema elementen. Daar is het ontwerp omheen ontworpen. Op dit model kun je het nog beter zien.
Mensen mogen best aangeven dat ze het niet eens zijn met de vroege kritiek aangezien zij wel vertrouwen hebben in het eindresultaat en wel
zicht hebben hoe het in hun ogen aan het einde alsnog goed komt/nog beter wordt omdat er nog heel veel moet gebeuren. Dat is geen kritiek op kritiek leveren, dat is het glas halfvol zien in plaats van halfleeg. Mensen de mondsnoeren dat ze geen kritiek op kritiek mogen leveren is net zo onzinnig als kritiek op kritiek leveren (volgt u het nog?). Laten we het allebei niet doen en gewoon inhoudelijk aangeven waar we staan met onze mening en waarom we daar staan. Dan zie ik het probleem niet. Helemaal niet op een forum.
Ik zie hier een gebouw in ruwbouw, waarvan de ruwbouw nog niet eens op 25% is. Dat zou net gek zijn om dit te beoordelen voor het eindresultaat van Danse Macabre.