R013
R013 . De achterkant moet echt beter maar
De serre had doorgetrokken moeten blijven nu ziet er het eruit alsof er vanaf die kant een muur tegenaan is geplakt. De ingang van het hotel ziet er niet uit, te plat. En over de achterkant zeg ik maar niks. Daat gaan al 3 van de 4 kanten van hotel. De voorkant is wel acceptabel maar ook niet dat ik denk mooi zeg. De helft van de kamers kijkt waarschijnlijk op de parking uit. De hekken op de balkons zijn meh en je kunt zo naar elkaar kijken als je erop zit etc. etc. Ikea inrcihting van de kamers. De restaurants worden wel mooi en dat stuk met de kroonluchter ook. De reden dat ik hier zo kritisch op ben is, dit is letterlijk deel van het ingangs en uitgangs gebied hier komt iedere bezoeker langs, dus ja een onafgewerkte boog in het ingangsgebied moet je kritisch op zijn en zorgen dat het tot in de details er goed uitziet. Naar mijn idee ziet zelfs het Ravelijn kantoor er veel afgewerkter en netter uit terwijl je daar alleen langsrijd en geneens langsloopt.
Eiland van de vijf zintuigen moet meer en hoger groen bevatten maar dat komt hopelijk nog.
Eftelflags Had zelf wel ietsje meer bomen willen zien.
Eigenlijk precies zoals hier gezegd word en ik had dat grasveld niet gedaan maar normale beplanting, grasveld oogt kaal.
R013 precht af hoeveel detail ze nog aan kunnen brengen aan de laatste toevoegingen
Danse Macabre, Symbolica en Sirocco zijn goed zoals ik al eerder zei. Kashba en Krümel ook, daar niks aan aanpassen. Vernieuwing DVH ook. M&M heeft zowel negatieve als positieve dingen maar zal ook zo ergens anders kunnen staan. Maar over de rest van de dingen ben ik niet te spreken, van winterefteling dat steeds kariger word tot abbonementen waar je veel meer voor bedaalt voor minder dagen dan de vorige abbonements vorm, nest, die gekke beplanting op Vogelrokplein, inrichtiing van Bosrijkhuisjes vervangen, nieuwe Gondeletta boten, beplanting bij de Python die te laag is etc. Maar we laten dit want we gaan offtopic.