Bembom Michael is onderdeel van Team Pretpark.club, en heeft deze reactie vanuit die rol geplaatst. Daarom staat zijn volledige reactie schuin gedrukt. Ik wil je met klem verzoeken soortgelijke reacties op ingrijpen niet weer te plaatsen. Bij vragen of opmerkingen hierover kun je contact met ons opnemen via team@pretpark.club . Vanaf hier gaan we terug ontopic naar het Efteling Grand Hotel.

Laten we dan maar weer eens wat bouwfoto’s plaatsen. 😉

Het dak wordt geplaatst. Naar mijn mening een fijne toevoeging van kleur aan het geheel:

Bron: Cindy

Michael Ah joh iedereen ziet toch dat dit grappig bedoelt is? 😊 Door er zelf wat streng en serieus op te reageren maak je er zelf een dingetje van nu.

Anyhow, alle ogen zijn straks niet meer gericht op Danse Macabre maar op dit hotel. Toen ik er recent was, vond ik het best indrukwekkend. Ik ben dan ook erg benieuwd hoe het totaalplaatje eruit ziet zodra de steigers verdwijnen.

Loekiloeki Ah joh iedereen ziet toch dat dit grappig bedoelt is? 😊 Door er zelf wat streng en serieus op te reageren maak je er zelf een dingetje van nu.

Ik mis even waarom je deze reactie post. Zoals je in mijn vorige bericht kon lezen wordt dit (reageren op ingrijpen) niet gewaardeerd. Dat heb ik zelfs letterlijk benoemd. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben: team@pretpark.club. Einde bericht.

Dutch23 Het was toch geen echt koperen dak? Ben dan benieuwd hoelang het er mooi uitziet, verwacht dat het wel langzaam vervaagt/smerig wordt.

We zullen het wel zien.

Oja er wordt ook nog een hotel gebouwd!

Ik denk dat dit plein dadelijk heel veel sfeer gaat hebben in de avond met de vernieuwde aquanura vijver. Dit voelt straks een beetje als een stukje stadspark

7 dagen later

Laatste bericht 7 dagen geleden?.. is er een winterstop?

vncnt96 Ik had er helemaal niet bij stilgestaan dat je het gebouw vanaf het Loonsche Land Hotel zo goed kon zien! Leuk om het eens vanaf deze hoek te zien, gaat wel heel erg gaaf worden als de torens zo allemaal af zijn!

Ik zag onderstaande voorbij komen op Twitter. Zou dit al zijn ten behoeve van het eiland van de 5 zintuigen? Als ik de concept art erbij pak zou hier groen moeten komen. Iemand meer info hierover toevallig?

Je zou toch haast wel zeggen dat dit de start van de werkzaamheden moet zijn voor het Eiland vd 5 zintuigen. Ik denk dat je wel een winter nodig heb qua tijdspad voor deze aanpassing, zeker omdat het gefaseerd gaat.

Maar vorig jaar met Sint, Sinterklaas weg. Is de Oliebollenkraam echt wég deze komende periode of kan ie ergens op de Pardoespromenade geparkeerd... Hopelijk? Efteling?

Brabander ik heb through the great vein ook wel gehoord dat dit zou kunnen gaan om een tijdelijke pop up winkel voor tijdens het groot onderhoud aan efteldingen.

Mark dat denk ik ook, lijken me best wel ingrijpende werkzaamheden

Het gaat de laatste weken niet zo heel snel meer aan de buitenkant, maar het dak maakt weer enigszins progressie:

Bron: Jeroen

Eftelabbo prachtig! Wat een verschil maakt inschaduwen toch!

10 dagen later