scagen Olaf Deze verdieping is toch met balkons? Yes 🙂 RingelbergNick 3de verdieping wat er op komt :-)
Mark Olaf Deze verdieping is toch met balkons? Ik moest een paar keer goed kijken, maar de gevel die geplaatst is staat wat verder naar achteren én je ziet de scharnieren van de balkondeuren al zitten. Dus ja! Hier komen de balkons en die zijn dus ook niet weg na de laatste wijzigingen.
Dutch23 Een klein smeulend brandje bij het Grand Hotel Efteling vanochtend. Blijkbaar zou er iets verkeerd zijn gegaan met een spouwmuur. Verder geen grote gevolgen gelukkig.
Dutch23 Eerste pilaar gespot! Brengt meteen wat detail in het geheel, naast dat het er natuurlijk een stuk mooier uitziet zonder de kieren. Bron: Wiebe
Mark Kijk! Hier was ik nieuwsgierig naar. Op andere verdiepingen was al het een en ander zichtbaar op de concepts om de kieren te verhullen maar juist op de onderste verdieping minder. Al was het qua bouw wel duidelijk dat er iets moest komen. Geeft gelijk meer detaillering. Tof!
rambo1990 Mark ze kunnen ook veel afdekken met groen uiteraard, dat gaat op de hogere etages lastig. maar beide is natuurlijk een betere oplossing
Mich Ik ben al blij dat ze de steigers niet afdekken met een doek, zo kunnen we toch nog iets volgen van de bouw en details😃
Dutch23 Crowket Helemaal als je dadelijk over de Parkeer Promenade loopt en recht op het Huis afloopt. Je kunt overigens ook op deze foto zien dat de verspringing in de verdieping aanwezig is bij het hotel. Toch meer dan ik dacht.
asuran Crowket Maarja dus nu waar je het hotel nu nog kan zien over een grote kale zandvlakte, misschien dat het straks door beplanting een (flink) stuk zal meevallen.
Eftelabbo Ze maken weer flinke vorderingen bij het hotel. Niet al te veel last gehad van de "brand" dus. Via Coshira op X
Dutch23 We hebben weer meer muren! Ook het middenstuk krijgt haar tweede verdieping. Bron: Cindy En op deze foto kun je goed zien hoe diep de balkonen zullen worden. Bron: Nick Ringelberg
scagen Dutch23 Rest van de foto's van Nick zijn ook het delen waard 🙂 Even de plattegrond die hij eerder heeft gedeeld er bij pakkend zien we dus de doorgangen van de turquoise kamers van de badkamer/entree hal naar de kamer aan de andere kant van de muur.