Dutch23 Daarmee krijg ik dus inderdaad het gevoel dat veel mensen een stuk kritischer zijn dan vroeger wanneer het aankomt op vernieuwingen in de Efteling
Al zou dat zo zijn; wat is daar mis mee? De tijden veranderen. De Efteling maakt bepaalde keuzes, wil zich kunnen (blijven) meten met de top van Europa, zo niet wereld... En dat is ook de meetlat die door velen dan gebruikt wordt. Daarnaast vind ik het theater toch echt van een andere orde dan het nieuwe Grand Hotel, het theater ligt aan een rand en staat niet midden op een doorlopende weg. Daarnaast is het misschien wel een groot gebouw, maar toch ook niet zo kolossaal als het nieuwe hotel.
Overigens ben ik wel enthousiast hoor over het hotel. Ik denk dat het toch wel echt iets gaat toevoegen aan het aanbod van de Efteling. Slapen ín het park is toch net nog even wat specialer. Dat het dan wel uitmaakt of je op de parkeerplaats, of op het Sprookjesbos uitkijkt, daar zijn we het denk ik allemaal over eens. Ik ben dan ook wel benieuwd of je hier een keuze in hebt (prijsklasses) als gast of dat je maar moet hopen dat je aan een mooie kant zit.