asuran Dutch23 idee is leuk maar ik weet niet of dat zo handig is naast een vijver, als het een keer goed regent en de vijver loopt over heb je wel een flink probleem. Ongeacht hoe goed je het isoleert, water zal waarschijnlijk toch een opening vinden.
Ik ben geen ingenieur helaas, maar bij de Baron in de Efteling ligt er ook een vijver dichtbij de 10 meter diepe tunnel. Er lopen zelfs tunnels onder water, dus het moet kunnen, haha. Echter is de prijs daardoor natuurlijk aan de hoge kant en ik verwacht niet dat Toverland met zulke budgetten werkt.
Progress Dutch23 Origineel idee! Als je de parachutes dan de grond in laat zakken zou er wel iets te zien moeten zijn aan de zijkanten van de kuil.
Ik denk alleen dat het allemaal erg prijzig zou worden
Ja, ik acht de kans ook erg klein dat het gaat gebeuren. Tenzij Toverland opeens weer miljoenen overheeft! Misschien dat de Efteling mijn idee bij de Lummels uit kan werken, haha.
Meint Dutch23 Doet me denken aan de vrijevaltoren in Leofoo Village, waar de wachtrij rondom het instapperron cirkelt half onder de grond. Ziet er wel tof uit:
Ja, dit ziet er ook heel tof uit inderdaad! Ook een slimme manier om de wachtrij meteen te verwerken.