ChasinDreams Zoals al eerder aangegeven de 2 Destruction derby's in Europapark en die in WDS zijn toch echt wel netjes aangekleed en goed in thema. zoals de bijgevoegde foto's laten zien.
Om jou vraag over die Draak aan een buis te beantwoorden is dat zelfs nog wel de makelijkste van het hele stel.
Maak de buizen in een houtlook en de touwen waarmee ze daar aan vast zitten laat je doorlopen in het bakje. Verhaal. Morgana is haar draken aan het trainen. De bezoekers zijn er dus om de draken te laten wennen aan mensen op hun rug.
Het verhaal is simpel uitgelegd en zal natuurlijk een stuk uitgebreider verteld moeten worden maar je snapt de insteek.
Alleen jij noemt dit dan niet toverland waardig alleen dan mijn vraag waar is dan de thematisering van de track van Phoenix? daar is ook alleen de trein echt in thema gebouwd. Tuurlijk het station is mooi etc alleen de rest van de baan is gewoon een rails op metalen palen.
Weet iemand eigenlijk of er ook Destruction Derby's zijn met 3 schijven ipv de standaard 2 Ik weet Disney heeft een dubbele staan en Europapark volgens mij ook alleen met 3 schijven kan je wellicht nog meer interactie creëren.
Dan 2 x 3 x 3 x 3(gemiddelde bezoeker) en je pakt toch een 54 bezoekers per rit, met een 5 minuten per rit inclusief instappen etc heb je een kleine 650 pph niet slecht denk ik voor zo een kleine attractie