Ik ben een leek als het gaat om vergunningen. Maar moet je al die vier attractie tegelijk bouwen of mag het ook zo zijn dat de andere twee bijvoorbeeld 1 jaar later gebouwd worden?
Toverland vraagt vergunning aan voor 4 nieuwe attracties
Ik gok op 1 retheme (BoosterBike)
En 3 nieuwe attracties waarvan 2 in Avalon en 1 in Ithaka.
Het worden twee grote en twee kleine attracties in Avalon volgens de woordvoerder van Toverland.
- Bijgewerkt
Looopings weet te melden dat er 2 grote en 2 kleine attracties bijkomen in Avalon en dat één van deze attracties blijkbaar een vrije val toren is. De opening is verwacht in 2023.
Goed nieuws! Toverland heeft zeker in Avalon nog wat attracties nodig, dus een goede keuze. Maar waar in Avalon willen ze deze 4 attracties plaatsten, zie maar 1 of 2 plaatsen waar iets kan komen te staan. Iemand enig idee?
Avalon is perceel 392
De omgevingsvergunning omschrijft dit ook in de titel.
NR92 en dat één van deze attracties blijkbaar een vrije val toren is.
Hopelijk is het dan wel een fullsize freefall (het liefst van Intamin) en niet zo'n kiddieding.
Dan gok ik dat ze links van Avalon / Fenix uit gaan breiden. En dan Fenix hal helemaal thematiseren en daar het gebied uitbreiden.
The_Bullgod Goeie keuzes alleen hoe zou Toverland die moeten thematiseren in het thema? Vooral zo'n airrace lijkt me lastig om iers middeleeuws te maken wel heel leuk om over te speculeren. Die nebulaz zie ik wel voor me als martel werktuig van Morgana ofzo, al is dat wel duister voor Toverland, dus geen idee of ze met zo'n thema zouden gaan.
The_Bullgod Ik ga sowieso niet in die dingen dus ik hoop vooral dat het leuk is om naar te kijken Maar ik ben ook benieuwd wat het wordt.
The_Bullgod Hopelijk met wat dark ride scenes in Morganas toren ofzo.
Ik ben héel benieuwd wat het wordt. Hopelijk niet van die hele standaard infills. Aan de andere kant is Toverland zo goed bezig dat ik sowieso qua thematisatie goede hoop en vertrouwen erin heb.
Ben benieuwd wanneer we tekeningen enzo gaan zien
Anonaam Hopelijk met wat dark ride scenes in Morganas toren ofzo.
Vergelijkbaar met Mystery Castle in Phantasialand. Ja dat zou wel mooi zijn.
Anonaam Goeie keuzes alleen hoe zou Toverland die moeten thematiseren in het thema? Vooral zo'n airrace lijkt me lastig om iers middeleeuws te maken wel heel leuk om over te speculeren. Die nebulaz zie ik wel voor me als martel werktuig van Morgana ofzo, al is dat wel duister voor Toverland, dus geen idee of ze met zo'n thema zouden gaan.
Ja, tot nu toe hebben de meeste pretparken gekozen voor het standaard uiterlijk van deze rides, hooguit een ander kleurtje. Maar ik denk toch wel dat je ook kunt kiezen voor een custom uiterlijk voor die dingen.
En om een keuze te maken qua uiterlijk, zou ik denk ik denken in de richting van de uitvindingen van b.v. Leonardo da Vinci. Dat past qua tijd nog precies in de late middeleeuwen.
The_Bullgod Vergelijkbaar met Mystery Castle in Phantasialand.
Hier denk ik ook aan. Ik zie een vrijevaltoren in een gebied als Avalon het liefst in een dichte toren, denk dat dat heel mooi in thema kan.
The_Bullgod Maar ik denk toch wel dat je ook kunt kiezen voor een custom uiterlijk voor die dingen.
En om een keuze te maken qua uiterlijk, zou ik denk ik denken in de richting van de uitvindingen van b.v. Leonardo da Vinci. Dat past qua tijd nog precies in de late middeleeuwen.
Je kunt zeker een custom uiterlijk, maar leondardo da vinci slaat natuurlijk nergens op. De verhalen van koning Arthur spelen zich af in 1136 en Leonardo da vinci komt uit 1452. Dat past totaal niet in de verhaallijn. Een machine van Merlijn of Morgana zou beter passen. Je zou natuurlijk ook iets van een ridderstrijd kunnen doen, zoals in die verhalen van koning Arthur.
SynVox218 de Ridder strijd is ook wat de speeltuin moet uitstralen. Dus verwacht hier nog wel een verhaal lijntje extra. Eventueel wat kiddie attracties. Een hoge vrije val aangekleed als de gevangenis van Morgana lijkt me wel tof. En iets zoals de Indische waterlelies alleen dan in Avalon sfeer met Merlijn en Morgana.
- Bijgewerkt
Kijk! dat is gaaf nieuws, ik ben benieuwd waarmee ze aan komen zetten.
SynVox218 Je kunt zeker een custom uiterlijk, maar leondardo da vinci slaat natuurlijk nergens op. De verhalen van koning Arthur spelen zich af in 1136 en Leonardo da vinci komt uit 1452. Dat past totaal niet in de verhaallijn. Een machine van Merlijn of Morgana zou beter passen. Je zou natuurlijk ook iets van een ridderstrijd kunnen doen, zoals in die verhalen van koning Arthur.
Inderdaad, daar heb je gelijk in. Ik zat helemaal fout qua tijds periode.
Maar er zou zeker wel iets mogelijk kunnen zijn om het aan te kleden als een constructie of wapen uit die tijd.
Bijvoorbeeld als een "Blijde" (Slinger katapult).