Deliki zou wel mooi passen, iets vergelijkbaars als in plopsaland maar dan natuurlijk veel betere rotswerk en mooie beplanting eromheen

asuran ik denk dat toverland sowieso beter kan decoren als plopsaland

Deliki
      Ik hoop dat ze paar mooie avatuur paden maken met wat rots werk. Ook hoop ik op paar custom huisjes als theming en een extra winkeltje bv voor eten. Ik hoop vooral op wat huisjes die nergens voor bestemd zijn gewoon alleen voor thematasatie

Deliki dat sowieso, plopsa voelt qua thema altijd erg goedkoop aan, als toverland dezelfde kwaliteit blijf aangaan(of zelfs nog beter worden) als met expedition zork, moet het wel goedkomen.

Pretparkgenot Ik had ook even op hun site gekeken. Maar ik kon zo snel niet vinden welk park dit Wave Twist model al gekocht heeft/had? Het doet mij een beetje denken aan een "Skate Board, U Shuttle" modellen gebouwd door Iran Park in Eram Park, Iran en "Skate Board" uit
      El Goli Amusement Park ook Iran. En een Disk 'O samengevoegd.

Maar van dit bedrijf en het Wave Twist model heb ik nog nooit van gehoord. Wel grappig, ik zou er zeker een rit in wagen. 😄

Deliki Ik weet niet of een Disk-O extra waarde biedt. Je hebt Swampie Swing in Tvl zelf en net over de grens in Moviepark een D-O. Yumble had er ook een maar dat is inmidde verleden tijd. Enfin, hopelijk weten we binnenkort meer!

MattaM ik denk het wel , er zijn meerdere parken die de zelfde type atractie hebben, kijk maar naar tripsdrill met höhenflug en holiday park met sky fly.
        Deze parken liggen ook maar anderhalf uur ban elkaar af.
        Maar ook dit type atractie zou leuk zijn , en ja in duinrel staat er ook een .

Ik hoop zelf meer op attracties die goed ingekleed zijn in hun omgeving, geen grote molens zonder decor. Dat is toch ook waar Toverland zich sinds het buitengebied al op focust. Eigenlijk staat er geen enkele grote kale molen sinds ze buiten uitbreiden.

Zowel Coco Bolo, Scorpios als Tolly Molly zijn eigenlijk helemaal ingepakt. Met een grote Gerstlauer molen als een Sky Fly of Sky Roller lijkt mij dat toch een stuk lastiger als je niet op een mechanisch thema uit wil komen.

Dit is ook een droptower (en met een splash) met boven nog een scherm met "simon says een soort doe mij na spel" afhankelijk hoe goed iedereen meedoet is de splash groter of kleiner. Groter familie gehalte https://www.zamperla.com/products/the-big-wavez/

Jammer dat iedereen ook altijd maar naar Airrace en Nebulaz grijpt zamperla heeft ook dit:

https://www.zamperla.com/products/blendez/
        en
        https://www.zamperla.com/products/zetta-swing/
        en
        https://www.zamperla.com/products/gryphon/

Waar denken jullie dat de attractie komen ik denk 3 rond het meer en 1 in het bestaand gebied. Dit komt omdat Toverland zij dat ze de bezoekers niet tot last wouw brengen

• Marvin heeft hierop gereageerd.

PretparkPro Jammer dat iedereen ook altijd maar naar Airrace en Nebulaz grijpt

Dat zijn tenminste zaken die Zamperla al vaker verkocht heeft.
            Die zaken die jij noemt, zijn nog nooit verkocht.
            Die Blendez, Zetta swing en Gryphon zijn leuk voor op de kermis of een thrillpark als Thorpe, maar voor Toverland is dat niks.
            Die Big Wavez droptower is meer iets voor een waterpark vind ik zelf. Het is wel een leuke attractie voor families, ondanks dat er niet bij vermeld staat, wat de minimale lengte eis is voor deze ride.

Is er rond de ingang van het Avalon ook niet heel veel ruimte om uit te breiden? Een paar versnipperde grasveldjes, een pleintje met Excalibur, paden... Paden kunnen omgelegd worden, en dan kun je wellicht makkelijk ineens een flat ride kwijt.

Ik hoop dat er een Freefall toren komt met kantelende zitjes. (Falcon's Fury, Busch Gardens Tampa)

MrRC

Maar dan wel graag met minder kanteling.. Vond het hierdoor veel op een Dive Coaster lijken.. Het engste was het achteruit omhoog gaan (na kanteling).. maar de drop zelf vond ik volstrekt niet spannend. Doordat je eigenlijk te ver kantelt zie je de paal, die als een soort track gaat fungeren.. In Bijvoorbeeld Movie Park heb je dat effect niet, terwijl je door de kanteling juist wel meer naar beneden kijkt. Heeft op mij toch elke keer weer een véél sterker effect.

• MrRC heeft hierop gereageerd.
              • MrRC vindt dit leuk.

Een intamin zou idd het vetste zijn, maar ben bang dat deze teveel kost. Een goede drop toren kost bij intamin al snel rond de 9 a 10 miljoen euro. Die van zamperla rond de 5 miljoen. Oké die is qua ervaring misschien minder maar is wel een stuk goedkoper. In Finland staat een hele vette zamperla drop toren genaamd BOOM. Zo eentje zie ik ook graag in Toverland verschijnen.

Edit:
                BOOM is 68 meter hoog, dus best behoorlijk, de capaciteit is wel best laag volgens mij tussen de 350 en de 400.

Toverland zou toch eerder attracties in een gebouw of iets bouwen dan zo kaal in de buitenlucht

• Bran heeft hierop gereageerd.

Debruijn7 ze mochten maar 35 meter hoog gebouwen maken op dit stuk

Zo’n kale toren zou in Avalon heel erg uit de toon vallen. En daarnaast kijk je dan direct op de bovenkant van diverse gebouwen zoals het station van Fēnix en The Flaming Feather. Hoewel ik het wel een attractie vind die bij Toverland past, dan wel indoor…. Je kunt natuurlijk ook een stuk de grond in(?)