scagen Toch prachtig hoe er naast de stats en naam niks bekend is omtrent thema en dingen nu al onlogisch worden bestempeld 😂
StefanV Het pad naar YoY vanaf Goliath komt recht tegenover de uitgang van Goliath. Je kan de contouren van het pad al zien, alleen het straatwerk moet nog gedaan worden. Verder is YoY erg goed te zien op diverse plekken in het park en de parkeerplaats. Ik denk echt dat er er weer een hele toffe baan bij krijgen en kan niet wachten tot april!
Quefox_ Kunnen ze niet een keer een echte presentator regelen, in plaats van Scott al die filmpjes te laten doen?
Loekiloeki Quefox_ Hoewel Scott het altijd leuk doet, heb ik vaak wel het idee dat het park teveel op twee personen leunt: Scott en Eddie. Zolang het werkt, prima. Totdat ze er beide een keer mee ophouden. Succes. 😋
domo Loekiloeki Vindt het van Scott altijd mooi hoe hij van attractie medewerker opgeklommen is naar de functie die hij nu heeft. Ben benieuwd met de nieuwe achtbaan dat dat weer Walibi op de kaart gaat zetten. Begrijp me niet verkeerd heb niks tegen Walibi alleen hun uitstraling voelt goedkoop aan. Dat blijft ik toch jammer vinden als je dan de documentaire terug kijkt polderpret. Zo had Walibi er nog steeds bij moeten liggen ook al ben ik er in die tijd nooit geweest. Omdat ik aan de andere kant van het land woon.
scagen Het station wat beter in beeld, zo te zien is er voor de mindervalide bezoekers geïnteresseerd in een lift aan de groene zijde, ben benieuwd of het aan de andere kant ook zo is.
luc136 Jammer dat ze zich verkeken hadden op de hoogte van het gebouw toen ze de decoratie gingen produceren 😛
scagen Simon dat is goed om te horen! Ben zelf nog niet recent in het park geweest dus moet het baseren op foto's
StefanV Quote uit filmpje: “The guys at Walibi holland are always great with the theming…” 🤣🤣🤣🤣 Eerlijk, ik moest er erg om lachen!
nander Naja, naar mijn mening staat Untamed er wel echt prachtig bij. Natuurlijk had de 'Love' erop niet per sé gehoeven, maar qua planten, station, geluid, trein, etc is het wel een vrolijk geheel.
Coasterfrenzy nander Naja, naar mijn mening staat Untamed er wel echt prachtig bij. Natuurlijk had de 'Love' erop niet per sé gehoeven, maar qua planten, station, geluid, trein, etc is het wel een vrolijk geheel. Dat gedeelte is inderdaad bijzonder goed geslaagd. Helaas is dat tot dusver ook wel een beetje de uitzondering. Nu snap ik het hele idee achter de themazones wel en vind ik het idee ook niet slecht. Het is op deze manier aardig hufter-proof. Kost voor het park amper onderhoud, maar ook weinig in aanleg. Dat geld kunnen ze dan weer steken in betere achtbanen. Natuurlijk zie ik zelf liever de aanpak van het park in België, maar ik denk niet dat dit voor ons park gaat werken omdat ze het dan gewoon gaan verliezen van de Efteling en TVL.