- Bijgewerkt
Gisteren even langs Walibi Holland geweest was een stukje aan het fietsen in de buurt, vanaf de parkeerplaats zijn de first drops van beide coasters al mooi zichtbaar.
Gisteren even langs Walibi Holland geweest was een stukje aan het fietsen in de buurt, vanaf de parkeerplaats zijn de first drops van beide coasters al mooi zichtbaar.
Worden echt mooie baantjes. Ik denk dat ik aankomend seizoen maar een abonnement moet aanschaffen.
Dit zijn overigens niet de lifthills, maar de first drops.
BasD Ik denk dat ik aankomend seizoen maar een abonnement moet aanschaffen.
Na vele jaren heb ik er ook weer eentje, toch wel zin om in 2025 een paar keer hard te gaan.
De banen zien er zeker tof uit, hopelijk komt er een beetje fatsoenlijke theming bij. Misschien kan @scottb1986 daar iets over vertellen?
ArcovandenBroek Ik waardeer je poging natuurlijk, maar @scottb1986 is al bijna 3,5 jaar niet meer actief geweest op het forum. denk niet dat dat nu ineens veranderd...
On topic: Ik zit ook na te denken over een abbo voor volgend jaar. Ik woon op 20 min afstand maar laat het park de laatste jaren eigenlijk een beetje links liggen. Komend jaar maar eens verandering in brengen...
Fantaman Ah vet hoor, en dank voor de moeite! Toch leuk om te zien wat de status is. Het blijft jammer dat het zo stil blijft rondom dit project. Maar goed, wellicht gaan ze na de Bright Nights los.
Zodra de banen open zijn toch maar weer eens die kant op gaan. Krijg meende ik toch korting dankzij Bobbejaanland abonnement.
Gaaf! Maar uhm... is walibi holland zonder mijn weten uit de polder naar het noorden verhuisd?
Zowel naar het noorden, als naar het zonnige zuiden zo te zien
JrmWrm De projectleider Wiebe Damstra is een Fries
Waarom de vlag van Flevoland geen plekje kreeg is ook bijzonder, maar dat is wat ik van Looopings begreep ¯_(ツ)_/¯
Het is niet echt een mooie support structuur. Verder leuk dat ze het hoogste punt hebben bereikt.
The_Real_Infernape Aaah vandaar!
Tja de vlag van Flevoland is niet een combi van rood, wit en blauw dus dat ging natuurlijk niet door.
Die Nederlandse vlag in het midden hoe die op de foto staat ziet er gewoon uit als de Franse vlag LOL.
Gezien alle vlaggen 90 graden gedraaid zijn, en de banen lang en smal zijn zie ik er zelf écht geen Franse vlag in.
Wel eerder een Luxemburgse.. het blauw zit een beetje tussen NL blauw en Lux-Blauw in zo heb ik het idee.. maar dat kan ook liggen aan hoe het licht er in valt.
Was dit al voorbij gekomen? Je kan nu al een 2025 abonnement kopen voor €95 met ook nog toegang deze kerst tot Bright Nights
hahahaha: "worlds #1 Single rail family vs thrill coaster".
Dat is in de categorie "De mooiste prinses van heel het land" als dat land maar 1 prinses heeft.
Klinkt een beetje als Engels op z'n Walibi's en dat ze voor een "World's first" willen gaan, wat op zich correct is. Maar dit kan beide kanten op gaan en had anders verwoord moeten worden
Maar dan vraag ik me af of ze het doelen op het dueling aspect, of dat het de eerste single rail family coaster is, of dat het de eerste dueling coaster tussen family en thrill is (waar ik m'n twijfels bij heb of dat wel het geval is? Weet te weinig van mogelijke obscure installaties om daar iets over te zeggen)?
Desalniettemin, een abbo had ik al wel gehaald en ga ook wel gebruik maken van de Bright Nights entree
Zou Battlestar Galactica, Universal Studios Singapore niet de eerst dueling family vs thrill kunnen zijn ? (Niet dat ze dat ooit zo gecommuniceerd hebben want toen had je nog niet dit soort loze World Firsts). Verklaart de toevoeging “single rail”.