Vandaag op de eerste openingsdag van Pre-Season ben ik weer in Toverland geweest, en er zijn naast de toevoeging van de klok, diverse vernieuwingen te vinden, alle nieuwigheden heb ik op de foto gezet, de foto’s van de klok zijn te vinden in het Avalon topic.
Laten we beginnen.
Er zijn overkappingen geplaatst waar de inlever automaten komen te staan waar je PET-flessen(?) en statiegeld bekers in kunt leveren.
De automaten zijn helaas vertraagd.
Locaties:
Avalon: Smouldering Roast.
Magische Vallei: Katara Plaza.
Port Laguna: Bij de WC’s, deze is verbreed.
WunderWald: Waldstube krijgt ze zonder overkapping.
Troy heeft een retrack ondergaan en naast de fotobocht/remmen zijn ze bezig met een constructie, wellicht hout opslag? Het nieuwe hout is in ieder geval duidelijk zichtbaar!
En dat is nog niet alles in Ithaka, het houten paard en de gehele muur van Ithaka staan ingepakt in de steigers.
In Avalon is er een draakje toegevoegd bij Merlijn en de schakende WaterDwarf, hij beweegt op en neer.
Daarnaast zijn er goudkleurige railingen geplaatst bij de pre-show van Pixarus.
In WunderWald bij de Waldstube zijn er 3 bestelzuilen geplaatst, ik heb er 2 op de foto gezet, de andere zuil staat er tegenover.
Naast al het bovenstaande zijn ze nog druk bezig bij Djengu River en Tolly Molly, het is erg fijn om te weten dat ze niet stil hebben gezeten de afgelopen weken.