Pretparkgenot Ik weet niet of het een foutje is maar de tweede teaser staat ook al online. 😁 Met deze snelheid hebben we over een uur ontwerpen?
Dutch23 Dit is echt de meest minst zeggende teaser ooit. Bij een teaser geef je meestal IETS weg van wat er komen gaat. Nu creëer je alleen maar chaos. Maar goed, we zullen het morgen weten. Edit: ah, nu er meer teasers komen heeft het nog enigszins logica.
JerryBubbles Deze teasers zijn exact op 6 en 7 uur gepost, hopelijk zien we vanavond waarover het gaat
Debruijn7 Er komt elk uur 1 denk ik. De beveiliger lijkt iets te zoeken 🤷 Zou fantastisch zijn als het een nieuw themagebied is wat ze aankondigen maar dat zal wel niet
RobinVdHorst Iemand op dit moment al theorien over de betekenis? Lijkt me allemaal iets te vaag om nog echt wat te kunnen zeggen. Het zijn allemaal stukjes die buiten sluitingstijd afspelen dus waarschijnlijk is het het vakantiepark. Ziet iemand andere opties?
Tvlfan Geen idee, het speelt zich volgens mij tot nu toe alleen af in Port Laguna. Iets met Aqua bellatorres? Miss out of the box: Darkride in Port Laguna?
RobinVdHorst De deadline voor de vacature beveiliger is morgen (20-03-2024). Lijkt me dus dat het daarmee te maken heeft. https://werkenbij.toverland.com/ad/medewerker-beveiliging/0mvpko
Quefox_ RobinVdHorst lijkt mij eerder dat het daar absoluut niks mee te maken heeft. Daarvoor post je niet 4 vage teasers en een live stream.
pretparkgekkie05-10 Debruijn7 Ben benieuwd wat er om 10 uur bekend gaat komen morgen, maar ik denk niet dat het iets met die vacature is, daar ga je niet een hele livestream met aftelklok bijzetten. Ben benieuwd, uit teasers kan ik nog niks speciaal zien, behalve diezelfde sleutels dan.
-Thijs- Ryanvans De sleutel is dezelfde sleutel als bovenop de torenspits van de ingang van Port Laguna, zou het dan toch iets daarmee te maken hebben?
Tvlfan De sleutel is idd hetzelfde. Ik heb ook echt geen idee, wel is de livestream bovenop de conferentie zaal. Dit zou een mooie locatie zijn voor een escape room. Capaciteit technisch lijkt het me niet echt haalbaar, maar zou wel leuk zijn.