Wat is de duur van een gemiddelde dome theater ride? De brochure van een intamin Dome ride (die dan iig kwa opzet redelijk vergelijkbaar is met deze ride) zegt dat het maximaal 80 man zijn per rit, en daar een uur capaciteit van 1600 per uur mee gehaald kan worden. dat betekend iedere 3 minuten een rit. Daar heeft iedere stoel individuele beugels, die vast gecheckt moeten worden. Ik kan me hier best voorstellen dat het 1 beugel per rij is. 1200 per uur met meer mensen per rit en allicht makkelijker te controleren beugels moet dan best te doen zijn lijkt me.
Ik ben trouwens echt heel erg hyped over de attracite, echt een spookslot 2.0. Hommage aan het origineel, maar dan echt helemaal spectaculair met de techniek van nu. Hulde aan de Efteling hiervoor. Hopelijk doen ze hetzelfde met hun andere klassiekers wanneer die de houdbaarheidsdatum hebben bereikt!
Dat found footage vind ik trouwens helemaal niks, plus, het moet zich afspelen ergens in 1800(?), maar die vent is aan 't vloggen, echt stijlbreuk met het vertellen van het (volgens mij super interessante verhaal), wat mij betreft echt zonde van de making off.