TheOnlyRealColonel bij deze weten we dus waar die koorbank buiten voor is. Het is een foto punt, waarschijnlijk ter compensatie voor het ontbreken van een onride foto. Vind ik iets van maar opzich wel leuk voor de families
Het Spookslot wordt vervangen door Danse Macabre
scagen er waren toch wel geruchten dat er een onride foto zou zijn?
Dutch23 In feiten zijn alleen Droomvlucht en DVH attracties geweest waar het echt fout ging.
Dit geeft me wel hoop, omdat dit 2 toch wel epische attracties zijn.
Mijn hoop is dat, ondanks mogelijke verklikkingen op het begin, Danse Macabre wel zo'n grootse en unieke ervaring gaat worden.
Ik heb het spoilerbericht van Wessel Wit niet gelezen, maar de niet al te positieve tendens die ik eruit opmaak is hopelijk een manier van de Efteling om de verwachtingen laag te houden en ons vanaf morgen opeens te verrassen met iets gruwelijk hards
jeffrey Toch opmerkelijk dat dan wel weer het onweer uit het Spookslot op het einde erin zit
Ja, daar kunnen ze eigenlijk niet onderuit toch?
Ook leuk - iemand de ogen van de zangeres op opgevallen?
Om iedereen een beetje gerust te stellen, ik heb een paar medewerkers van Danse Macabre zelf gesproken die het geluk hebben gehad de rit al 5+ keer zelf mee te maken en ze gaven allemaal aan dat er al een hoop gefinetuned is in de afgelopen week. De kritiek die Wessel noemde over dat de muziek erg zacht stond en de techniek van de attractie te horen is tijdens de rit, is bijvoorbeeld al zo goed als opgelost! Dit neemt natuurlijk niet alle zorgen in een keer weg, maar gelukkig wordt er nog genoeg gefinetuned. Ik verwacht dat we een nieuw pareltje in de Efteling mogen verwelkomen!
Kevjoe (waar in het nummer "The Greatest Show on Earth" ook een heel duidelijke referentie naar de Efteling zit)
Volgens mij is dit gewoon toevallig een verwijzing naar Bach, niet per se naar de hoe Menuet in G in de paddenstoelen is gebruikt.
Je mist trouwens nog een link tussen de Efteling en de metalscene: Anneke van Giersbergen is te horen in Baron 1898. Allemaal contacten via Rene Merkelbach neem ik aan.
Liampie Je mist trouwens nog een link tussen de Efteling en de metalscene: Anneke van Giersbergen is te horen in Baron 1898. Allemaal contacten via Rene Merkelbach neem ik aan.
Ik vind Ravelijn dan meer indruk maken
Ja, allemaal contacten van Rene - ik vind het wel wat hebben zo'n rauw tintje op de muziek.
Niks geleerd van het gedoe met het boek. Beloofd wat voor 31 oktober
Oh my. Ik kijk hier ergens zo niet naar uit.
- Bijgewerkt
Popcorn en chaos, zin in, weet iemand hoe laat die parking open gaat.
ben benieuwd maandag haha
Omroep in thema⦠en storing.
Dutch23
hahaha "nu alllll?" op de achtergrond
wel leuk dat t in thema omgeroepen wordt
- Bijgewerkt
kraakstoel Ik moest er ook om lachen. Maar dat was met de preview van Symbolica toentertijd ook. Hopelijk van korte duur.
Piet_Verdriet Zouden dit allemaal premium abonnementhouders zijn geweest ja? Dan vind ik dat 'beperkte' aanbod van deze abonnementsvorm toch vrij fors
BlueSpirit mogelijk ook wat verdwaalde dagjes bezoekrs haha
- Bijgewerkt
Morgen de eerste onride video?
Edit: voor degene die geen insta hebben:
- Bijgewerkt
pretparkgekkie05-10 Morgen de eerste onride video?
interessante move zou dat zijn haha, maar wie weet
edit:
ik denk een making off