KaleHari321 nee, met een ernstige beperking ga je niet door de wachtrij, maar is er een alternatief. Lichte beperkingen gaan wel door de rij.

• luc136 heeft hierop gereageerd.

QDude24 In de video zeiden ze toch dat de hele rij juist zodanig ingericht was dat iedereen daar doorheen kon? Ik dacht dat pas bij de entree van het showgebouw de mensen met een zware handicap naar de aparte ruimte zouden gaan.

Of het is de uitgang van de mindervalidenshow, zoals deze bij Villa Volta ook apart is terwijl de ingang / voorshows wel hetzelfde zijn voor beide groepen.

Het kan ook gewoon een nepdeur zijn om de muren wat te variëren. Veel van dit soort oude gebouwen hebben meerdere ingangen voor verschillende doelen.

1991 Betaald artikel, kan je het misschien compleet delen voor ons?

• Joordi heeft hierop gereageerd.

Joordi oh ,zie het al, alleen gratis als je inlogt, sorry ik zag tekst wazig worden en dacht automatisch dat het een betaald artikel was.

Markiewong zoiets zou kunnen, ik schat alleen zelf ook ergens in dat ze je toch wel erg graag door die shop willen hebben. Stiekem hoop ik op een soort kloostergang welke toch op een paadje naar de andere kant van het gebouw loopt en heel misschien zelfs uitkomt op een soort kijkgalerijen zoals deze oorspronkelijk bij Spookslot in de gang buiten ook de bedoeling was.

5 dagen later

Limburgleef ben benieuwd naar het de werkelijkheid 😃

Moet je nog even wachten.

Maar wat een details in die afbeeldingen van Alex Baams.