Ik heb de twee topics even samengevoegd, vandaar dat de tweet tweemaal achter elkaar in het topic staat
Villain-Con Minion Blast vervangt Shrek 4D in Universal Studios Florida
Zelfde systeem wordt al jaren gebruikt in bijvoorbeeld aquaria voor hetzelfde doel (bijvoorbeeld het Aquarium in Barcelona gebruikt dit voor hun tunnels onder het water. Loro Parque in Tenerife gebruikt het bij hun penguins). Het laat zo prima zien hoe enorm veel capaciteit ermee behaald kan worden. Beduidend meer dan met een "gewone" darkride lijkt me.
Is wel de eerste keer dat het interactief gemaakt wordt. Er zullen dus veel doelen moeten zijn om zo veel mensen bezig te kunnen houden.. wat dan helaas wel weer wat af leidt van het eigenlijke thema.
Filmpje van de soft opening gezien van gisteren.
Maar wat een chaotische attractie. Zo veel herrie. En je staat ook goed dicht op elkaar.
Het idee vind ik goed. Maar in realiteit zou ik deze niet willen doen.
Wat een heftige attractie! Omdat je maar blijft bewegen, heb je zoveel schieters tegelijk op een scherm..
Vraag me af hoe de 'loop' van de schermen werkt. Aangezien er geen reset momenten zijn.
De sets zien er wel mooi uit!
Kritiek van de videomaker, dat het lastig te zien en in te schatten is wie jij bent en waar je op schiet.
- Bijgewerkt
LuukSky Kritiek van de videomaker, dat het lastig te zien en in te schatten is wie jij bent en waar je op schiet.
Om deze reden lijkt het me helemaal niks. Je krijgt niet echt feedback. Attracties als Buzz Lightyear en Tot Story Midway Mania belonen je direct voor je acties. Dit lijkt meer op een bullet storm arcade spel.
Ik zag in een filmpje de video ook vertragen (lagere fps) als er teveel actie was. Lijkt me ook knap irritant (maar op te lossen met meer rekenkracht).
Ben ik dan de enige die het er wel leuk uit vind zien? Ik zou dit graag een keer willen proberen.
LuukSky Vraag me af hoe de 'loop' van de schermen werkt. Aangezien er geen reset momenten zijn.
Waarschijnlijk zoals een video game waarbij het basis speelveld het zelfde blijft en het verslaan van 1 element het volgende unlocked/activeert. Dit zie je bijvoorbeeld duidelijk bij die grote vijanden scène waarbij nadat die robot is verslagen de volgende binnen komt vliegen, en na dat die verslagen is je Vector ziet verschijnen. Dat kan eindeloos door gaan zonder dat de scène daadwerkelijk begint of eindigt.