Michael Is het ook niet de verwachting die men zelf heeft gelegd op basis van al die social media uitingen? In the end is het nog niet af en we hebben nog geen berichten gelezen dat zaken die zijn benoemd in al die uitingen niet gerealiseerd gaan worden. De wens van een complete rehab van binnen inclusief de rest van de hal is een wens die oa hier op het forum wordt geuit, maar voor zover ik kan nagaan gebaseerd op de droomwensen van de mensen die dat opperden. Daar moet je een park nu niet op afrekenen.
SylvainDr Michael Is het ook niet de verwachting die men zelf heeft gelegd op basis van al die social media uitingen? Eens. En het is in thema ook nog in de 'testfase' dus lijkt mij ook een meer dan geslaagde uitbreiding. Maar bij sommige dingen hebben ze voor mij wel echt de plank mis geslagen. Noem is de tegelvloer die gekozen is bij de Wonderwald ingang. Nou ja ik mag ook nog niet echt oordelen. Vrijdag ga ik het met eigen ogen beoordelen. Maar ben benieuwd of mijn verwachtingen naar wens zullen zijn. 😅
Michael SylvainDr Noem is de tegelvloer die gekozen is bij de Wonderwald ingang. Ben ik wel met je eens. Ik ga nu de aanname doen dat men ook gekeken heeft welke materialen hergebruikt kunnen worden. Hopelijk ziet men ook dat deze standaard klinker niet meer past bij het gehele gebied en dat men uiteindelijk ook daar nog een wijziging doet. Maargoed, dit is dus droomwensen van mijn kant 😁
mikeee Michael Zo'n klinker past in mijn ogen wel degelijk bij het gebied, en is ook iets wat je in Oostenrijk best vaak tegenkomt. Een betonvloer zou hier juist veel minder passen als bestrating.
SylvainDr mikeee Zo'n klinker past in mijn ogen wel degelijk bij het gebied, en is ook iets wat je in Oostenrijk best vaak tegenkomt. Een betonvloer zou hier juist veel minder passen als bestrating. VIA: @ThomasVanGroningen VIA: @thrillstastic Hier even de 2 voorbeelden. In het voorbeeld van Thomas zie je de klinkers in contrast met de uitbreiding. In de foto van Fouad zien we duidelijk hoe dat beton dus wel werkt in dit gebied. Persoonlijk vind ik die tweede foto veel geslaagder dan de eerste. Ik ben het met je eens dat klinkers opzich moet werken met een Oosterijks-gebied, maar dan wel de goede kleur. En niet dit lelijke gele. Maar zoals @Michael ook al zei, waarschijnlijk is dit gewoon gedaan om de tegels opnieuw te gebruiken en daarmee de kosten iets te drukken.
mikeee Ik vind het wel opvallend, wat je duidelijk bij de eerste foto kunt zien, is dat je nog de onderkant van het houten chalet duidelijk kunt zien. De bestrating ligt eigenlijk net iets te laag. Ik was er toevallig gisteren en vond het verschil eigenlijk wel mee vallen, het sloot nu in ieder geval beter aan op de binnenkant van het Wunderwald.
Robque mikeee volgens mij is dat vooral zodat er geen vocht kan optrekken in de balken en de constructie gaat rotten.
Lin Nou, dit valt in het echt zéker niet tegen. Wat is het een sfeervol gebied geworden en dan is het nog niet eens af. Wat is het ook heerlijk om bovenop de Wunderball te lopen, echt een tof stukje landscaping en geweldig uitzicht. Wat ons wel opviel is dat de Wunderball weinig mensen trok, terwijl het best bedrijvig was in het park. Zelf zijn we er drie keer geweest maar je hebt de banen steeds bijna voor je alleen. Weten mensen het nog niet te vinden of is 4 euro voor een bal te duur? Hieronder nog wat foto's
mikeee Lin Wat een toffe foto’s, zeker met het zonnetje erbij. Toen ik er laatst even kort was waren er eigenlijk telkens wel mensen. Ik denk dat de prijs voor zo’n bal wel prima is zeker aangezien je het meerdere keren mee kunt nemen naar je bezoek. Dit is trouwens wel echt een heerlijke plek voor in de zomer zo bij dat water, iets wat het park echt nodig had. Katara had dat in zekere zin ook maar misschien toch net niet. Dit gebeid leent zich er perfect voor om gewoon even lekker aan het water te gaan zitten op zo’n picknick bank.
Lin mikeee Wij hebben inderdaad zitten lunchen aan een van de tafels naast de splash zone, aan het water en tussen de bomen. Echt een heel lekker plekje ja!
Pretparkgenot mikeee Ik kijk vooral uit naar hoe dit in de winter uit kan pakken. Laat de Wunder Weihnachtsmarkt maar komen!
DaltonTerror Dat hebben ze goed gedaan daar hoor! Ziet er heel mooi uit. Super dat ze zoveel investeren in eigenlijk enkel maar verfraaiingswerken. Het geeft zoveel sfeer.
SylvainDr Nu heb ik het ook bezocht afgelopen vrijdag. Vond het er in het echt veel beter uit zien dan op de foto's. Het totaalplaatje is opzich prima en heeft echt wel leuke elementen. Zeker de Wunderball is heel tof geworden. Binnen is het wel heel krap en onrustig geworden. Dat vond ik wel een redelijke misser. En dit stuk rond de ingang zag er dan ook permanent uit i.p.v. de andere kant van de hal (waar de rit zelf zit) wat duidelijk nog niet af is. Buiten vond ik dus uiteindelijk echt wel tof! 😁
SylvainDr Pretparkgenot Ik dacht vier euro, en volgens mij kun je alleen pinnen bij die automaat. Ze verkopen ze momenteel nog in de winkel. 😃 Hier kun je dus waarschijnlijk ook wel contant betalen. En vier euro klopt inderdaad.
Demin SylvainDr Hier kun je dus waarschijnlijk ook wel contant betalen. Die optie lijkt mij met oog op bijvoorbeeld schoolreisjes zeker verstandig om te behouden. Of zit de jeugd (en toen voelde ik me plots oud) tegenwoordig allemaal al aan de pinpas/banking apps?