Mathijsdehaas-2002 Ga je dan geen lelijke kleurverschillen zien?

Je ziet bij Sirocco al hoe snel dat gaat, valt dus heel erg mee.

• mikeee heeft hierop gereageerd.

Je krijgt wel wat kleurverschil de eerste maanden, maar dat is dus kwestie van tijd voor je het niet meer ziet.

mikeee Sirocco is wel in zijn geheel vervangen

Dat klopt, maar vergelijk maar eens foto's van de 1e dag toen die klus klaar was en de laatste foto's uit het park. 😉

• mikeee heeft hierop gereageerd.

Arathonk Inderdaad, zeker als het regent, vriest of mistig is gaat het snel.

5 dagen later

Eftelist weet meer te melden!

Langs de promenade, dus voor de kaartcontrole, bij wat nu Fakir 4/5/6 is, komt
      in het servicegebouw de wandelwagen-, rolstoel- en scootmobielverhuur en de
      souvenirexpress. Er komt geen kennel. Intern is het gebouw bijna alleen maar
      opslag, met in het rechterdeel een uitgiftepunt.

Het huidige toiletblok aan het Dwarrelplein wordt in zijn geheel ongewijzigd
      verplaatst naar het laatste stuk van de Parkeerpromenade, dicht bij het Huis
      van de Vijf Zintuigen maar ook hier dus buiten de kaartcontrole. Dit wordt
      onder een hoek geplaatst. De buitenkant wordt met hout wel nieuw aangekleed om
      ook in de entree-stijl te kunnen passen.

Meer lezen, inclusief schetsen: https://www.eftelist.nl/mail/7776

Ik vraag me af of dit een tijdelijke oplossing is tot het hele dwarrelplein en hotel af zijn of dat dit echt de permanente plek voor deze services zal worden. De Eftelist mail doet vermoeden dat tweede maar ik gok toch op het eerste.

Het klinkt wel als een tijdelijke oplossing, of in ieder geval in de huidige tijd een oplossing tegen zo min mogelijk budget. Hopelijk wordt het ooit nog echt goed aangepakt, want dat huidige toiletblok kan toch niet... En sowieso bijzonder dat er straks twee blokken buiten de controle zijn (ok, die in het huis is te krap), maar weinig op het Dwarrelplein zelf. Zouden ze die van het Theater dan meer "promoten"...?

Mark Of misschien pakken ze het hele dwarrelplein wel aan met allerlei voorzieningen, zoals: Horeca, entertainment, facilitaire voorzieningen... kortom, toch een vorm van Uitrijk?

• Mark heeft hierop gereageerd.

Dit doet mij vermoeden dat het bestaande toilethok in het Huis van de Vijf Zintuigen ook geen lang leven meer heeft en we daar ook een herindeling gaan zien. 🙂

• Mark heeft hierop gereageerd.

Pascal-Manu Of misschien pakken ze het hele dwarrelplein wel aan met allerlei voorzieningen, zoals: Horeca, entertainment, facilitaire voorzieningen... kortom, toch een vorm van Uitrijk?

Mijn verwachting is niet op korte termijn, zeker gezien deze plannen.
            Ik vermoed wel dat het hotel ook een publiek toilet krijgt.

Simon Dit doet mij vermoeden dat het bestaande toilethok in het Huis van de Vijf Zintuigen ook geen lang leven meer heeft en we daar ook een herindeling gaan zien.

Ja, dit idee had ik eigenlijk ook wel. Zie het nut van twee toiletblokken naast elkaar buiten de poort niet zo.

Ik vind het wat ver van de ingang staan. Maar misschien onterecht in mijn opmerking.
            Benieuwd naar de keuze van de plaats en het design met die 'carport'..

Je ziet duidelijk tot waar het toekomstige Sprookjesbos zal komen.

Tim als je deze plaatsing ook naast de schetsen van loopings legt van het hotel komt het toiletgebouw precies voor het pad met de waterpartij te liggen van de schetsen. Dat is denk ik de reden dat dit op een hoek wordt geplaatst.

Daarnaast zie ik ook de uitbreiding van het sprookjesbos precies tot aan het einde komen van het service punt. Hiermee lijken ze al voor te sorteren op de toekomst.

Overigens zie ik ook geen problemen om deze services voor het hvdvz te plaatsen. Zorgt er gelijk voor dat je het plein mooi open kan houden met wat we hebben gezien in de tekeningen van loopings.

De voorbereidingen voor het hotel lijken toch echt te beginnen. Kom maar op met de aankondigingen!!

Uitbreiding sprookjesbos, heb ik iets gemist of zit er meer informatie in die bouwtekening?

Michael dat is een aanname van mij op basis van de uitbreidingsplannen tot aan 2030. Als je kijkt op de plannen is heel die kant van de parkeerplaats aan het sprookjesbos bij het park getrokken. Ik neem aan dat die additionele parkruimte van de toekomst een uitbreiding van het sprookjesbos wordt. Overigens is dit een vermoeden en nergens gecommuniceerd. Sorry voor de onduidelijkheid.

Brabander Sorry voor de onduidelijkheid.

Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor, duidelijk verhaal. Ik heb alle uitbreidingsplannen uit het bestemmingsplan ook niet altijd paraat.