Europa-Park heeft misschien de kwantiteit, kwalitatief gezien zijn er veel parken met beter entertainment. In Europa ga je het denk ik niet beter vinden dan Disneyland Parijs op het moment.
R013 Port Aventura is trouwens stiekem enorm sterk in entertainment/shows
Eens! Ik was echt positief verrast over de Halloween Factory show in Gran Teatro Imperial! Al hebben sommige andere shows daar af en toe iets te veel camping niveau, ze kunnen het absoluut wel.
Maar oke, terug naar de Efteling. Die zijn wat entertainment betreft gewoon heel zwak. Zowel in kwantiteit als kwaliteit. En vind ik zonde, voor mij heeft een show namelijk echt stukken meer herhalingswaarde dan een attractie.
Overigens denk ik niet dat die drones bij Aquanura wat zou kunnen worden. Je mag die niet te dicht bij voor mensen toegankelijke gebieden laten vliegen. Hoe wil je dat doen op een plek als Aquanura, met amper backstage ruimte in de buurt. En de viewing areas zijn daar ook niet echt ideaal voor een show die je maar van 1 kant kan zien. Een nieuwe symfonie zou wel leuk zijn, maar tegelijkertijd zie ik graag dat ze alle shows die ze hebben eens wat beter afwisselen. Waarom gebruiken ze zo zelden de Tiësto en Guus Meeuwis shows?