De show die ze bij de Streamers gebruikt hebben is gewoon de Guus Meeuwis show.
Zoals @Coasterfrenzy al aangeeft is programmeren van de show niet 1-2-3 gedaan. Nu weet ik niet van de voorbeelden die hij aanhaalt, maar ook al zou dat niet probleem zijn, kost het nogsteeds volop tijd, man-uren en dus geld, en kun je je afvragen of dat het waard is, want naast het instellen van de fonteinen zit je natuurlijk ook met instellen van de lampen, testen, finetuning, etc.
Overigens, ik ken de details niet volledig (en begeef ik me ook enigszins op glad ijs), maar had ooit begrepen dat de soort van 'uitvoer'-rechten nog bij WET liggen. Dat betekent dus dat bij iedere nieuwe show WET betrokken is met hun choreografen en is de ontwikkeling echt een samenwerking tussen Efteling en WET. Nu is in corona-tijd gebleken met de guus show dat die samenwerking ook op afstand kan en kan ik me ook niet voorstellen dat als de efteling een voorstel indient voor een show die ze zelf al geprogrammeerd hebben dat WET er heel moeilijk over doet, maar toch moet je daar wel rekening mee houden.