Uitbreiding Mickey’s Toon Town & Mickey & Minnie’s Runaway Railway 2023
- Bijgewerkt
- Bijgewerkt
- Bijgewerkt
Echt een fijne toevoeging voor dat park en die plek. Ik ken nog wel een kasteelpark waar dit een topper zou zijn...
Jules Helemaal mee eens! Dit is een enorm populaire attractie met veel capaciteit en herhaalwaarde, net wat Disneyland nodig heeft!
Het bekt wel minder lekker
Ik ben ook erg benieuwd naar het nieuwe ToonTown!
Ik vind dit juist een goede attractie voor het Studios park in Parijs. Tenminste, de stijl en het idee past beter in het Studios-park dan het Kasteelpark, waar het toch een stijlbreuk gaat opleveren. Dan kun je het beter in een park gooien waar een algehele stijl toch al niet zo aanwezig is en waar het qua thema zonder moeite past.
Bijna open!
- Bijgewerkt
Vriend_van_de_club Is dit echt? Want, uh, "lightening" is niet helemaal de juiste spelling van 't product.
Is inmiddels aangepast. Past wel in het straatje met de recente datum en spellingsblunders rondom de Tram banners....
De media previews zijn geweest. in Disneyland is vooral de wachtrij een enorme plus ten opzichte van WDW. Zoals altijd bergen toffe foto's bij Disney Tourist Blog, plus een vergelijking met wat bestaande (nieuwe) Disney-attracties: https://www.disneytouristblog.com/mickey-minnies-runaway-railway-better-disneyland-photos-review/
Deze darkride zou ik heel graag zien komen bij ons. Ziet er zo goed uit ! Op zich zou het in de studios passen Thema cartoon en we een degelijk toontown gedeelte krijgen waar we nu enkel een fotolocatie hebben.