een maand later

Goed nieuws voor de liefhebbers van Roger Rabiit's Car Toon Spin, deze blijft volgens Disney zoals hij momenteel is na de ombouw van Mickey's Toontown.

When Mickey’s Toontown reopens in 2023, it will still be home to favorite attractions such as Roger Rabbit’s Car Toon Spin, Mickey’s House and Minnie’s House! Plus, other attractions will be reimagined in new and exciting ways, including Gadget’s Go Coaster, Goofy’s House and Donald’s Boat.

Ook is bevestigd dat het gebied op 9 maart officieel dichtgaat voor de ombouw.

Goed nieuws! Ik moet zeggen dat ik alleen de Japanse versie heb gedaan, maar Roger Rabbit's Car Toon Spin is echt geweldig.

7 maanden later
4 maanden later
een maand later

Jules Helemaal mee eens! Dit is een enorm populaire attractie met veel capaciteit en herhaalwaarde, net wat Disneyland nodig heeft!

Het bekt wel minder lekker 😆

Ik ben ook erg benieuwd naar het nieuwe ToonTown!

Ik vind dit juist een goede attractie voor het Studios park in Parijs. Tenminste, de stijl en het idee past beter in het Studios-park dan het Kasteelpark, waar het toch een stijlbreuk gaat opleveren. Dan kun je het beter in een park gooien waar een algehele stijl toch al niet zo aanwezig is en waar het qua thema zonder moeite past.

Thies En toch zal dit beter klinken dan de Franse nasynchronisatie op Tom Holland in de Spiderman attractie.

Is inmiddels aangepast. Past wel in het straatje met de recente datum en spellingsblunders rondom de Tram banners....

Deze darkride zou ik heel graag zien komen bij ons. Ziet er zo goed uit ! Op zich zou het in de studios passen 😁 Thema cartoon en we een degelijk toontown gedeelte krijgen waar we nu enkel een fotolocatie hebben.