Ik vind het zelf wel erg forse prijzen voor het het doolhof, fear the woods en the dollhouse. Ze moeten die huizen wel echt erg upgraden om het de moeite waard te maken voor die prijs. Ik vind Witches Forest dan wel goed geprijsd.

Marvin Dat is ook precies de reden die hun specificeren waarom er nu betaald moet worden voor de experiences. Het evenement word steeds beter en beter en ze investeren heel veel in het event.

broodje123 Ik vind het zelf wel erg forse prijzen voor het het doolhof, fear the woods en the dollhouse. [...] Ik vind Witches Forest dan wel goed geprijsd.

The Dollhouse heb ik niet kunnen zien, maar vond vorig jaar Witches Forest juist de slechtste van de scare mazes. Heb anderhalf uur gewacht op een rustig wandelingetje door een Limburgs bos zonder ook maar een keer geschrokken te zijn. Vond Trapped en Fear the Woods een stuk beter gelukt. Al met al vind ik 5 euro per scare maze best wel schappelijk, in Hellendoorn betaal je 4 euro per scare maze en de kwaliteit ligt daar toch een stuk lager dan in Toverland.

Ik heb de Halloween Nights nooit bezocht dus ik kan verder niet oordelen over de kwaliteit van de huizen en experiences. Ik heb vooral begrepen dat niet alles even goed is. En eerlijk is eerlijk, nu er voor de Halloween attracties moet worden bijbetaald verwacht ik toch wel een kleine upgrade in kwaliteit. Ik snap de keuze even goed dat ze dit doen.

Bij sommige van de experiences vind ik dat we inderdaad wel een kwaliteitsslag mogen verwachten met een extra prijs. Trapped was leuk, evenals Fear the Woods, maar die konden zich echt bij lange na niet meten met Maison of Witches Forest, die waren echt stukken uitvoeriger uitgevoerd.

Het is toch opvallend hoe lang Toverland wacht met het naar buiten brengen van meer informatie over Halloween. Waar Walibi en Hellendoorn al enige tijd volledige webpagina's hebben ingericht met alle scares en ticket-informatie, weten we over de tickets voor Toverland nog erg weinig. Hoeveel gaat de VIP-pas bijvoorbeeld kosten en wat kunnen we verwachten van de haunted houses nu er betaald moet worden per spookhuis (zoals meerderen al terecht hebben gevraagd)? Vanuit een marketing perspectief snap ik dan ook niet dat er niet al veel eerder over gecommuniceerd is.

Loekiloeki Interessant, inclusief buffet vind ik dat geen gekke prijs. Ik heb even naar die Fear Pass gezocht maar ik kan er niks over vinden, is dat 'inside informatie' of is het ergens anders gecommuniceerd?

• Dennis heeft hierop gereageerd.

Wel gek dat alles in de verkoop is gegaan zonder enige aankondiging en er is nergens een pagina op de site aan besteed. Bijzondere marketing.

broodje123 We hebben natuurlijk al vaker gezien dat Toverland er op marketinggebied eigen ideeën en methoden op nahoudt. Maar misschien is men in dit geval nog wat afwachtend omdat nog niet helemaal helder is wat wel en niet kan/mag als gevolg van de komende wijzigingen in de coronarichtlijnen?

• Marvin heeft hierop gereageerd.

Eerlijk is eerlijk, dit soort evenementen weet iedereen rond Halloween wel te vinden. Het park zal er zelf weinig last van ondervinden. Ik kan me wel voorstellen dat het met plannen misschien wat laat is voor sommige bezoekers.

Progress Maar misschien is men in dit geval nog wat afwachtend omdat nog niet helemaal helder is wat wel en niet kan/mag als gevolg van de komende wijzigingen in de coronarichtlijnen?

Dit lijkt mij ook de reden dat communicatie pas later op gang gekomen is inderdaad. En logisch ook wat mij betreft. Je wilt zo min mogelijk verschillende scenario's moeten communiceren anders krijg je alleen maar verwarring over hoe het nu echt gaat werken.

12 dagen later

Toverland heeft op hun Toverblog een artikel geplaatst met daarin de lekkerste specials die er tijdens het Halloweenseizoen verkrijgbaar gaan zijn in het park.

Zo kun je genieten van een spannende ijssandwich met twee smaken ijs en pompoenpitten, is er Halloween snoepgoed te krijgen en kun je genieten van 'Scary Smores to go' en een bloody mary hotdog.

The Flaming Feather biedt ook een nieuwe burger, speciaal voor Halloween, eentje op een gitzwart broodje!

Het hele bericht is hier te vinden: https://www.toverland.com/toverblog/gruwelijk-lekkere-spooky-specials-tijdens-halloween/. Smakelijk! 🎃😋

Ziet er prima uit, en leuk dat Toverland steeds met nieuwe dingen komt qua eten en drinken. Vond de cocktailbar in Port Laguna in de zomer ook een goed idee. Ik mag wel hopen dat je voor die 18,50 voor de burger een fatsoenlijke portie chips krijgt, in plaats van de 14 chipjes op de afbeelding.

Meint Er zit zo te zien ook nog een flinke aardappel bij, dus ik vind die chips wat overdreven eigenlijk. Zou daarvoor in de plaats liever wat extra groente/sla zien, puur voor de afwisseling. Óf meer groente in plaats van de aardappel en dan kan meer chips natuurlijk wel
              ;-)

• Meint heeft hierop gereageerd.

Progress Ah, ik dacht dat dat een soort extra broodje was ofzo, maar zie nu ook dat het een aardappel is. Helemaal mee eens hoor, doe of chips, of de aardappel, en dan met wat groente erbij.