Er was eerder dit jaar al een Enquête rond gegaan over dat Halloween waarschijnlijk anders zou ging worden dit jaar en wat daar de mening van de bezoekers over was. Hierin ging het erg in op Darkness. Naar aanleiding van de teasers gok ik dat we dit jaar ook die richting op zullen gaan en Wellicht de hfn in een andere vorm zullen gaan zien.

ik vermoed dat wij hierdoor de grote mascotte Eddie daardoor welicht ook niet gaan zien dit jaar… 😳 gebaseerd uiteraard op de teasers hierboven. Kan mij haast niet voorstellen dat we Eddie nu terug gaan zien als de good guy welke het evenement gaat redden. Of dat eddie op deze manier weg zal gaan.

Drie nieuwe Scarezones voor de Fright Nights

Wij kunnen melden dat het gaat om de zones: Subnautia, Gnars & The Swamp. Het lijkt er op dat het gebied bij de kartbaan de naam The Swamp gaat krijgen. Je ziet in de video dat Eddie de clown met een vrachtwagen van Duplo poppetjes omver rijdt met een truck/jeep. De oude jeep van de King Solomons Mines stuntshow staat verscholen achter bij de kartbaan in het gebied waar overigens nu ook werkzaamheden gaande zijn.

https://scarezone.nl/2021/08/19/walibi-fright-nights-komt-met-drie-nieuwe-scarezones

Edit: @Marvin, ik heb je link even gefixt. Let erop dat je bij het plaatsen van een URL de tekst tussen de blokhaken zet en tussen de reguliere haakjes de URL. Klik eventueel even op edit op je post dan zie je wat ik gedaan heb 🙂

Deze is dan niet van Walibi, maar van Universal. Dit vind ik dan wel weer een hele gave reclame!

Loekiloeki Je mag ook gewoon hier zeggen dat Wicked Woods terug komt. Dan hoeft niet iedereen op die clickbait-titel te klikken 😉 .

Kaartverkoop voor de Haunted Houses start op 6 september!

Convival Daar is Eddy nog echt eng! Fantastisch.

Ik ben benieuwd waar Walibi dit jaar mee komt. Het mag van mij allemaal wel weer wat spannender dan afgelopen jaren.

theorder01 Daar is Eddy nog echt eng! Fantastisch.

Universal heeft Jack, geen Eddie 🙂

Hjalmar Heeft ook een Eddie, is de broer van Jack. Komt dit jaar op bezoek in Universal is het vermoeden! 🙂

theorder01 Het mag van mij allemaal wel weer wat spannender dan afgelopen jaren.

Hier sluit ik mij helemaal bij aan. Bij de eerste teaser had ik daar ook serieus vertrouwen in maar bij de andere twee teasers was het vertrouwen weer redelijk snel weg. Maar wie weet verrast Walibi mij dit jaar alsnog. Ik denk dat we nu elke dag wel wat informatie kunnen verwachten in aanloop naar de ticketverkoop van de huizen.

Iemand een idee wanneer de ticketverkoop start van de Halloween Days in Toverland?

Daar is helaas nog niets over bekend.

Ik ben wel benieuwd wat deze teasers voor het Eddie karakter gaan betekenen hoor. Niet dat ik denk dat hij weg zal gaan, maar het lijkt er wel op dat hij serieuze concurrentie gaat krijgen. Een verhaallijn van een nieuwe engerd, waar Eddie het zelf ook niet op heeft dus, die het stokje gaat proberen over te nemen van hem zie ik wel zitten eigenlijk. En dat mag dan best een machtsstrijd worden die meerdere Halloween seizoenen voort gaat voor het tot een conclusie komt.

Marvin Dat viel mij ook al op. Ze hebben namelijk eerst heel veel aandacht op de emails farmen gestoken. Maar de ontknoping daarvan is er nog niet. Denk dat dat straks gaat komen als de tickets voor de huizen online gaat komen.

Marvin Een verhaallijn van een nieuwe engerd, waar Eddie het zelf ook niet op heeft dus, die het stokje gaat proberen over te nemen van hem zie ik wel zitten eigenlijk. En dat mag dan best een machtsstrijd worden die meerdere Halloween seizoenen voort gaat voor het tot een conclusie komt.

Zou Dr. Mortis terugkomen? (droom, droom)

• Marvin heeft hierop gereageerd.

msnguy Zou Dr. Mortis terugkomen? (droom, droom)

Ik hoop zelf op een echt nieuw karakter, maar ook dit zou ik niet uit sluiten. Ik kan me alleen niet goed herinneren of Eddie bang was van Dr. Mortis of dat ze juist zij aan zij stonden.

Marvin Volgens mij was het zij aan zij want Eddie was “doorgedraaid” en zat lollies te eten in de draaimolen. Mortis zou Eddie weer beter maken en weer een bloeddorstig monster van hem maken.

Convival Als dat gaat gebeuren en Eddie word weer gemener (hopelijk dan in de stijl van Jack in Universal Studios) dan heeft Walibi er spontaan een fan bij.
                  Nu is Eddie wat mij betreft niets meer dan een slap aftreksel van een standup comedian die shockeert door erg grof te zijn.
                  Fingers crossed dus ☺️