superkartboy Is er trouwens al bekend waarom Haunted holidays wederom er niet bij zit? zeker nu ze een bubbel willen creëren wat betreft afstand?

Heel vreemd inderdaad, gezien haunted Holidays wel ingetekend is op de plattegrond van dit jaar.

Wat bedoelen ze nu precies met een walkthrough? Een outdoor 'spookhuis' zoals campsite eerst ook al was, waar je dan in een kleiner groepje doorheen loopt?

Vorig was er toch ook een experience waar je in je eentje doorheen moest (mede door de toen geldende corona restricties)? Deze is er zo te zien helaas ook niet meer. Had gehoopt dat ze die ook behouden hadden, want die had ik graag een keertje gedaan.

superkartboy Ik vind het toch wel een smak geld. Als je alle spookhuizen wil doen ben je in totaal €104,50 kwijt. En dan heb je nog niet gegeten en gedronken… Voor een park als Walibi vind ik dat aan de prijs.

Wilde er graag heen maar dit doet me twijfelen.

Piet_Verdriet Voor een park als Walibi vind ik dat aan de prijs.

Maar is Fright nights niet echt een ander product? Volgens mij vind je nergens anders in Europa een Halloween event van deze kwaliteit. Bovendien ligt waarschijnlijk de capaciteit van zulke walkthroughs niet erg hoog, een bepaalde prijs drempel lijkt mij daardoor ook wel nodig.

MyronF Wat bedoelen ze nu precies met een walkthrough? Een outdoor 'spookhuis' zoals campsite eerst ook al was, waar je dan in een kleiner groepje doorheen loopt?

Klopt helemaal! 😊

Na lang nadenken heb ik besloten om dit jaar weer over te slaan.
      Na eerde ervaringen vind ik +/-100 Euro voor Walibi Holland erg duur en elke keer regende het en was het koud.
      Met mijn voeten in de blubber mega wachtrijen waar je niet vrolijk van wordt en daarbij met nog steeds die Corona maatregelen heb ik er helemaal geen zin meer in *(dit jaar)

Piet_Verdriet ik neem aan dat de prijs dan inclusief entree is? ik kwam zelf op 80,50 uit heb al entree via abbo.

yes het is zeker een smak geld en dat zijn dan ook zeker de afwegingen! maar dat is het al jaren in de polder. ik zie het inmiddels maar een soort Fee die je betaald om te waarborgen dat je het huis daadwerkelijk kan doen. zouden zij dit gratis doen dan zouden de rijen ook echt wel doorslaan. en kun je ook geen goede capaciteit verwerken (bijv Below).

je merkt ook wel dat ze de prijs berekenen op capaciteit van het onderdeel wat je wilt doen de huizen hebben altijd al rond 6,50 gelegen en de experience schommelde tussen de 10/15 euro dat betreft zie ik er ook niet veel verandering in de prijs. Vind het overigens wel sneu om te zien dat voor Campsite welke altijd gratis was dat zij hier nu ook al geld voor vragen beweegredenen daar gelaten.

Het is inderdaad geen goedkope bedoeling, en als first time visitor die graag alles wilt doen moet je flink in de buidel tasten. Maar als je al eerder bent geweest en een aantal spookhuizen al kent, kan je toch wel wat geld besparen. Je hoeft natuurlijk niet alles te doen als je er bent, met de scare zones en een paar van de houses/walkthroughs/experiences kan je al best een leuke avond vullen.

superkartboy Vind het overigens wel sneu om te zien dat voor Campsite welke altijd gratis was dat zij hier nu ook al geld voor vragen beweegredenen daar gelaten.

Dit is jammer inderdaad. Nu Haunted Holidays II is weggevallen moest er iets aan de R.I.P. Pass toegevoegd worden. Het was logischer geweest als ze dan The Final Hideout hadden toegevoegd. Of de prijs van de pas laten zakken. Maar zakken in prijs is voor Walibi blijkbaar geen optie.

Hey allen!

Na lang en veel lezen op dit forum mijzelf geregistreerd want heb over de HFN toch een vraag waar een van jullie wellicht mee kan helpen.

Heeft er iemand al de dinner experience mogen ervaren? Na vele jaren de spookhuizen gedaan te hebben zit ik toch te twijfelen om samen met mijn vrouw de dinner experience te gaan doen. Daarna nog de twijfel om dit op de campsite te doen of in de clinic..

Groetjes!

Duckface Ik heb het zelf nooit gedaan. Er is wel een Discord server die helemaal gericht is op Halloween en dus ook de Fright Nights. Daar zitten wel een aantal die ermee bekend zijn. De server vind je via: https://discord.gg/5cKMNpcEZu

Maar misschien zijn er hier nog wel andere die er bekend mee zijn. 😊

Prijzen zijn stevig!
            Toch ontstaat er steeds meer acceptatie, startte toen Disney naar Europa kwam. Maar ook evenementen als F1, voetbal en optredens van mega artiesten durven tegenwoordig ook entreeprijzen te vragen die boven de 100 euro uitkomen.

Heb er zelf best moeite mee en heb dat er voor de FN niet voor over.

Wat vinden jullie van de nieuwe commercial? Ik vind hem best goed.

Ik vind vooral de "Darkness" die we te zien krijgen interessant. Dat lijkt me de figuur waarvoor Eddie op de vlucht sloeg. Hopelijk gaan we daar dan ook iets van in het park merken en zien!

Marvin Ik vind vooral de "Darkness" die we te zien krijgen interessant. Dat lijkt me de figuur waarvoor Eddie op de vlucht sloeg. Hopelijk gaan we daar dan ook iets van in het park merken en zien!

Ik verwacht dat ze dat in de experience Wrong Turn gaan onthullen...

Met alle respect; maar dit is toch gewoon beetje marketing. Al jaren is er geen verhaal.

• Dennis heeft hierop gereageerd.

Eftelflags Met alle respect; maar dit is toch gewoon beetje marketing. Al jaren is er geen verhaal.

Klopt, maar hoe ze het nu inzetten in de marketing is wel erg leuk. De storyline van de video's voordat de website online ging. Maar de grote vraag blijft dus dit jaar of Eddie er nu wel of niet gaat zijn. Ik vermoed net als een aantal jaar geleden een Eddie die niet gespeeld wordt door de acteur die normaal Eddie speelt. Maar is alleen maar gissen natuurlijk, omdat dit jaar ook Eddie's area er niet is of een show.

Voorgaande video’s vond ik echt nietszeggend. Eddie hangt er een beetje de marketingtool uit maar inhoudelijk gebeurt er niet veel. Deze commercial wekt bij het grote publiek denk ik wel de interesse.

Ik had ook ergens een theorie gelezen over dat het duistere wezen met hoorns Eddie is die dan soort van bezeten is. Als er al iets van Eddie voorbij gaat komen dan lijkt Wrong Turn mij de enige optie. Ik verwacht hem dit jaar niet op een podium.

Vooralsnog is de prijs die je betaald voor een aantal huizen het meest schrikbarende van de hele marketing.