Jailsamer Dat Fast Pass systeem vond ik ook veel gastvrijer, vriendelijker en beter dan het nieuwe systeem
Het oude systeem leek misschien gastvrijer, vriendelijker en beter, maar in praktijk was het een ramp voor de capaciteit van de standby wachtrij. Als je geen FastPass had, kon je 2 tot 3 uur aansluiten voor de populaire attracties. Nu het betaald is, zullen veel minder mensen gebruik maken van Premier Access, waardoor de capaciteit van de normale rij niet zo drastisch verlaagd wordt. Mensen die er het geld voor over hebben, zijn snel aan de beurt. En de rest hoeft voortaan minder lang te wachten. Win-win als je het mij vraagt.
Jailsamer Toch hoor je hier bijna niemand over?
Je hoort hier bijna niemand over, omdat je niet naar Disney moet. Het is een luxeproduct van een commercieel bedrijf, natuurlijk proberen ze zoveel mogelijk geld aan hun gasten te verdienen. En als je het niet kunt betalen zijn er dichterbij een hoop goedkopere alternatieven voor een dagje uit, waar kinderen van rond een jaar of 8 ook veel plezier aan beleven.