Ik heb de afgelopen dagen sinds het nieuwe systeem online is de wachttijden bekeken en zie geen verandering hierin. Dus tot op heden is het nog niet heel veel gebruikt of heeft het geen invloed gehad op de huidige wachttijden. Ik heb tijdens mijn bezoek afgelopen maand genoten van het feit dat er geen fastpassen waren. Natuurlijk was het in het begin wennen aangezien ik vroeger het fastpass systeem goed doorhad en daardoor wel voordeel eruit kon halen. Maar het nadeel was, wanneer je bv geen fastpass had voor BTM de wachttijd juist extreem was waardoor je hem niet meer via de normale rij kon doen.
Lastige is om een eerlijke vergelijking te doen aangezien het park nog niet op volledige capaciteit draait door corona, niettemin werd er goed doorgewerkt en liep alles lekker door. Maximale wachttijd was bij de character selfie spots in de theathers, maar BTM had als maximale wachttijd 45 gedurende de dag. Als je dat vergelijkt met een dagje Efteling waar je 80 min bij de Baron kan aansluiten op hetzelfde moment.
John Van alles wat ik overigens gezien heb van Premier Access vind ik de kosten voor Autopia het meest interessant. Die ride sla ik altijd over omdat ik 40+ minuten teveel vind. Maar voor €8,- maak ik zeker een ritje 😅
Tegenwoordig staat die wachttijd vaak niet hoger dan 30 min wat dus best lekker is!