Ron bedankt voor de uitgebreide tips en feedback! We zijn al een aantal keer eerder in Orlando geweest en kennen het daar ondertussen wel 😁 Dus die 10 dagen lijkt me voldoende, als we iets niet halen of niet kunnen doen helaas pindakaas, komt de volgende keer wel weer. Vooral de nieuwe attracties sinds 2019 zijn het belangrijkste. Dat was namelijk de laatste keer dat wij er waren.
De heen of terugreis is buiten die 10 dagen Orlando, dus de 11e dag in dat geval of zelfs de 12e met tijdverschil.
Kwa Dollywood als keuze zou het inderdaad ook in combinatie zijn met een paar dagen de omliggende omgeving van de Smokey Mountains verkennen. Pigeon Forge, Gatlinburg, Cades Cove etc. Dus niet dat we puur en alleen voor Dollywood de omreis maken.
Ook misschien handig om te weten, mijn vrouw en ik hebben elke vakantie een enorme drukke planning tot de nok toe gevuld. Dagen rust is er niet tot nauwelijks en is ons altijd goed bevallen. Maar we gaan zoals het er nu uit ziet 6 weken. Hier en daar dagje strand of waterpark, dat zijn voor ons de ‘rustige’ dagen haha.
Kwa tip van Six Flags Great Adventure, wij zijn vorig jaar in Six Flags Magic Mountain en Six Flags Discovery Kingdom geweest, maar die twee vielen ons door de operations, veel gesloten attracties en een park wat halverwege de dag sloot vanwege letterlijk miezer heel erg tegen waardoor Six Flags voor ons eigenlijk niet meer heel aantrekkelijk lijkt. Maar je mag me overtuigen, graag zelfs 😃
Marco ik heb naar Carowinds gekeken, en twijfelde tussen Hersheypark en Carowinds. Uiteindelijk leek me het merk Hershey aantrekkelijker en kwa theming misschien net wat beter? Kan dat laatste helemaal fout hebben, bij Carowinds is mijn gedachte een soort Six Flags namelijk. Hoor graag als dat totaal niet het geval is! 🙂