Eindelijk na 7 jaar tijd ga ik weer terug naar Orlando Florida echter heb ik een paar vragen ter beschikking voor jullie en hopelijk kunnen jullie me hierbij helpen !
Ik heb 16 dagen 14 nachten geboekt in september voor Avanti Int. Resort en vanuit hier probeer ik vrij veel dingen met de Itrolley te doen en met Ubers, we hebben bewust eigenlijk niet gekozen voor een auto te huren aangezien dit nog een kostenplaatje van +-1000€ kan meebrengen met parkeerkosten bij hotel/parken etc erbij.
Is een uber hierbij goed te doen en wat zou gemiddeld de kosten kunnen zijn? Als ik via uber zelf af en toe kijk is dit gemiddeld tussen de 8-14$ per rit. Nu weet ik niet als iemand anders hier ervaring mee heeft.
Hetzelfde geld voor de iTrolley, mensen hier ervaring mee? Bij veel vlogs zie ik dat dit een handig iets kan zijn en er genoeg stops (ook bij ons hotel) is
Qua parktickets wil ik deze vrijwel voor 80% zekerheid via Attractiontickets boeken maar hier zit veel verschil in als ik via NEderlandse site doe (geen combinatie tickets oftewel alles los boeken) of via de Ierse site waar je de Orlando Freedom tickets kan boeken inclusief de magicband/memory maker extra's.
Hoe betrouwbaar is dit en hebben heir ook mensen ervaring mee?
Qua eet-drink gelegenheden hebben we gelukkig ookal een lijstje waar we 100% zeker een keer willen eten zowel Fastfood uiteraard als normale dingen. Maar alle tips etc zijn welkom !
Veel tekst maar dan hoop ik ook genoeg informatie terug voor te krijgen !
Dankjewel alvast ! 🙂