Ik ga vast een waarschuwing geven voor de lange mensen die recentelijk niet in de Booster Bike van Toverland zijn geweest; door de nieuwe trein welke vorig jaar is geïnstalleerd moet de beugel veel verder dicht dan voorheen, vooral op de knieën. Rond de 1,85m tot 1,90m kan je met passen en wurmen er nog wel in, maar daarboven gaat het toch lastig worden vrees ik. Ik kan er met mijn 1,87m nog net wel/net niet in. Afhankelijk van de stoel. Helemaal ruk natuurlijk en zeer ongastvriendelijk, de stomste investering die ze de afgelopen jaren gedaan hebben. Daarnaast ook onnodig gezien de situatie hiervoor gewoon werkte. Zeer zeer spijtig.
Ik heb van maximale lengtes persoonlijk gelukkig geen last, eens was het spannend bij Steel Dragon 2000 of het wel mocht. Maar daar wordt niet gecontroleerd. (was 1 cm te groot) Verder vind ik een limiet van 1,95m echt ouderwets, helaas worden er nogsteeds banen gebouwd met zulke lengtelimieten. (Fenix, Kondaa) Tijd om die normeringen eens te moderniseren richting de 2,10m, zoals het nu is kan het echt niet meer.