Zoals @Niek voorstelt: ik kan verdere vragen beter hier stellen. In het topic over Toutatis schreef Niek het volgende: "Verder zal je Oziris wellicht over moeten slaan, omdat dat een B&M is en 95% van deze banen een max van 1.95 heeft."
B&M banen waar je onder de track hangt hebben inderdaad vrijwel allemaal een maximumlengte van 195 centimeter. Maar ik dacht altijd dat B&M banen waar de trein bovenop de track staat meestal geen maximumlengte hebben? Of vergis ik me?
In dat geval krijg ik opnieuw twijfels over mijn tekst hierboven. Daarin staat immers dat er meer attracties zonder dan met max lengte zijn. Maar Intamin zet bijna overal een maximumlengte, dus als B&M ook bijna overal een maximumlengte zet dan zijn dat alles bij elkaar toch al behoorlijk veel achtbanen.
Klopt mijn stelling in mijn tekst hierboven dan nog wel?
Nog een bijvraagje: zijn er al mensen boven de 1m95 die geprobeerd hebben om Kondaa of Toutatis te doen? Of hebben jullie besloten deze twee banen gewoon over te slaan? @gjee @Cornelius @Njit @ppc-anoniem-2
Sorry dat ik zo veel vragen stel. Vanwege mijn negatieve ervaring met het slikken van groeiremmers blijft dit voor mij een heel moeilijk (en ook pijnlijk) thema.