Hallo, ik ben al een tijdje niet meer op dit forum geweest maar wil nu even een nogal rare vraag stellen.
Een paar dagen geleden werd ik 's nachts wakker na een droom. Ik vergeet de details uit mijn dromen soms heel snel dus ik weet niet meer wat er gebeurde in die droom. Maar het moet over dit topic gegaan zijn want ik werd wakker met een rare vraag.
Als je niet gecontroleerd wordt en in een attractie zit waar je officieel te lang voor bent, dan past het soms maar nipt. Stel nu dat je na het correct sluiten van de beugel merkt dat bijvoorbeeld jouw voeten of jouw rug eigenlijk nogal bekneld zitten omdat er zo weinig plaats is. De attractie vertrekt, valt tijdens de rit in storing en jullie zitten langere tijd vast. Zou het met een beetje pech dan kunnen dat je serieuze problemen krijgt omdat jouw voeten of jouw rug (of een ander lichaamsdeel) langere tijd in die beknelde houding zitten? Bijvoorbeeld een minder goede bloeddoorstroming, of erge pijn? Kan dat medisch gevaarlijk worden?
Vorig jaar zaten enkele mensen heel langdurig vast in The Ride To Happiness in Plopsaland. Ik heb ook gehoord dat sommige grote mensen nogal bekneld zitten in attracties die geen officiële maximumlengte hebben, zoals bijvoorbeeld de schouderbeugels van Xpress (en waar je dus niet "eigen schuld dikke bult" kan zeggen want vooraf staat nergens aangegeven dat je te groot bent). Vandaar dat de vraag uit mijn droom nu in mijn hoofd blijft zitten.
Wat zijn de ervaringen van de lange forumleden? Zijn jullie hier ooit bang voor geweest? Ik weet dat het een rare vraag is ;-)
P.S. Bonusvraagje: welke ervaringen hebben jullie met Kondaa? Daar lees ik heel weinig over.