Mark Er zijn zeker overeenkomsten tussen Kanonen en deze triple launch coaster.

Ronny Filmpje 1 en 2 zijn m.i. het Intamin alternatief voor de Next Gen Vecoma`s.

Ha, dat was het eerste dat ik dacht bij die video's! Desondanks, ziet er tof uit. Offride lijken ze trager dan onride, lijken me goeie layouts te zijn! 😎

Maar wel weer echt een paar mooi verzonnen elementen er bij. 'the anticipation turn', 'Tunnel Turn'... Dit is toch niet meer serieus te nemen?

Nou vind deze toch wel een heel nieuw level waar de eerste letterlijk een normale u bocht is.

Wat ik wel prettig vind, is dat ze bij deze banen afwijken van rmc elementen. Ik ben van mening dat Intamin daar ook veel sterker in is. Ook een beetje next gen Vekoma stijl, maar daar is niks mis mee.

Het zijn leuke compacte banen, die zichzelf prima verkopen.

Die derde zou ik mooi vinden inderdaad voor Walibi langs de Goliath. Weet niet of er plek voor is, maar ze hebben de wel de launch achteruit. Vind het trouwens alle 3 wel leuke baantjes. Zou ze zeker doen als ik ze tegenkom.

Maar eigenlijk zijn het dus vooral 3 standaard modellen voor hun LSM Luanch Coasters die uit de catalogus gekocht kunnen gaan worden? 😛

Marvin Wat maakt het uit dat het hier om nieuwe catalogus modellen gaat. Er mogen van mij wel meer vette nieuwe Intamin coasters bij komen, zeker in Europa. Maar dat geld ook voor die next-gen Vekoma's.
      En zo'n catalogus model zal uiteindelijk stukken goedkoper (moeten/kunnen) zijn dan een custom model.