Liampie Je hebt helemaal gelijk, en ik deel je mening.
Maar als ik voor mijzelf spreek, ik heb niet de know how zeg maar om uit het niet iets moois te maken, natuurlijk zal dat met de nodige oefening wel gaan lukken, maar zoveel tijd heb ik ook weer niet over als ik werk en andere bezigheden combineer, dan kies ik persoonlijk voor een in mijn ogen hele mooie set om te bouwen waar ik ook met veel plezier naar kan kijken, en soms ook stiekem mee kan spelen. 😄
Niek
Ja ook jij hebt hierin gelijk, het heeft veel van dezelfde handelingen en de Eiffeltoren is een mastodont van een build in formaat.
Maar mijn dochter is helemaal idolaat van Parijs dankzij een serie op televisie en we hebben de ruimte ervoor, en ook het budget en we gaan hem ook lekker samen bouwen, dus tja waarom dan ook niet.
ja het is repetitief en daar zie ik ook tegenop, maar aan de andere kant denk ik als vader dat als ik mijn dochter er ook blij mee kan maken die het zelf niet kan betalen, en zelf er ook stiekem een James Bond minifig in gooi (Denk aan de scene uit de film a View to a Kill) en we hebben samen ook bouwplezier, dan is het mij die investering ook wel weer waard.
En laten we eerlijk zijn, ondanks het formaat ziet de Eiffeltoren er wel waanzinnig mooi uit ook om naar te kijken.
Moet je eens indenken als je leuke lichtjes er tactisch in plaatst wat een eyecandy dat dan ook is.