SvenDonut gisteren werd bij de storing van Ell Rio netjes de wachtijd bevroren en was het tijdelijk niet mogelijk om hem te reserveren in de app mensen die op dat moment een QR code hadden mochten wel gewoon de wachtrij in om daar de storing af te wachten de rest werd tegen gehouden. kanttekening er wel bij bij ons met nog 2 minuten op de klok de reservering bevroor waarbij ik na 3 min de QR code toch kreeg ondanks dat de storing nog steeds gaande was.
Gisteren uiteindelijk een prima dag in Walibi gehad ondanks de storingen en drukte. morgens begonnen met Untamed en einde van de dag ook mee kunnen eindigen en in de tussentijd vrijwel alles kunnen doen. het kost je wel wat planning werk maar dan kom je er wel. ja de wachttijden waren inderdaad waar ik al bang voor was lang. maar zolang je een beetje weet waar alles is kun je prima in de tussentijd die je hebt even snel een infill meepakken of even eten. de fysieke wachttijden vielen reuzen mee en wij zaten gemiddeld met 5 min in de achtbanen. Merlin daar in tegen was wel een kleine 30 min aanschuiven en was de pre show niet in gebruik. dit deed wel de capaciteit te goeden waardoor de lange rij vrij snel weg gewerkt werdt.
Uiteindelijk hebben wij nergens moeten haasten en hebben wij een prima dag gehad. Operations bij de attracties zaten wel goed. er werd overal wel vlot doorgewerkt. Blast trouwens daar gelaten maar hier kan het personeel niks aan doen.
Enige minpunt en wellicht ook wel of topic... die ik deze dag heb gehad was de wachtijd bij de Horeca. en dan nog geen eens kwa drukte... wij zijn rond lunchtijd bij WAB Plaza gaan eten maar dit schoot in de keuken aldaar totaal niet op. er stond 2 man personeel in de keuken waarvan 1 van de 2 ingewerkt leek te worden. Hierdoor werd er dus maar door 1 persoon de complete keuken geregeld pizza/broodjes/menu's etc. wij hebben voor een simpel menu ruim 30 min (waarvan een deel van de bestelling inmiddels alweer afgekoeld was toen we het aangereikt kregen) gewacht vanaf het moment van bestellen. Het kwam daardoor ook veel voudig voor in de tijd dat mensen wouden bestellen zij simpelweg niet geholpen werden en dat ze uiteindelijk maar weg gingen. Erg zonde en niet verwacht van de service die Walibi normaal met de Horeca kent. Ik snap dat mensen ingewerkt moeten worden maar ik neem aan dat dat rond lunchtijd op zn minst een tweede persoon erbij gezet zou worden. Maar dit was dan ook wel het enige negatieve punt.
het virtuele systeem heeft verder de hele dag naar behoren gewerkt bij ons! En hebben een leuke stressloze dag gehad!