Japio Hmm oke, ja voor mij hoeft dat niet per se zo precies te kloppen omdat het in essentie wel andere attracties zijn. Dus ik kan er prima mee leven als bij wijze van spreken reis 2 en reis 5 tegenover elkaar staan, het zou me waarschijnlijk niet eens opvallen. Denk dat dit ook meteen een van de weinige zwakke punten is van meerdere attracties hetzelfde thema geven, voor mensen zoals jij die meer waarde hechten aan zo’n doorlopende tijdlijn. Je zou dan eigenlijk de interpretatie moeten aanpassen, zodat het niet chronologisch hoeft te kloppen.
Wat dat betreft vind ik het voorstel van QDude24 wel heel mooi, dat je inderdaad zou proberen om het Vogel Rok plein om te toveren tot het Vogel Rok “eiland”, dan hoeft er niet echt een duidelijk verhaal in te zitten, maar dan zou je wel kunnen gaan voor zo’n aftermath sfeer (als in, je komt er na de gebeurtenissen). En ik wil ook graag een Sinbad animatronic in VogelRok, bij voorkeur een precies in de bocht tussen het station en de lifthill, en dat hij zwaait oid om de poot van de Vogel Rok vast te grijpen.