ppc-anoniem-2 Bovendien ben ik echt bang voor de support structuur onder een Gerstlauer inverted . . . . . . . . .
Voor de family invert lijkt het mee te vallen, de thrill invert voor TusenFryd is nog niet gebouwd, dus dat kan nog een mess worden
ppc-anoniem-2 Bovendien ben ik echt bang voor de support structuur onder een Gerstlauer inverted . . . . . . . . .
Voor de family invert lijkt het mee te vallen, de thrill invert voor TusenFryd is nog niet gebouwd, dus dat kan nog een mess worden
coasterwaffle Zou zeker kunnen. Maar dan denk ik niet dat deze baan naar CP gaat, gezien ze Valravn al hebben haha
The_Real_Infernape Er is dan ook nog nergens bevestigd dat deze nieuwe Gerstlauer coaster naar Cedar Point of uberhaupt een Cedar Fair park zal gaan.
The_Bullgod Nee dat weet ik, CP was alleen mijn inschatting toen ik het nieuwsbericht zag
The_Real_Infernape Oh, en dat was ook zeker wel een logische inschatting na aanleiding van dat artikel.
Maar er zijn genoeg andere amerikaanse parken die voldoen aan de term "challenging location" als het gaat om locatie voor een nieuwe coaster.
Dit is wel echt weer typische marketing praat, om de aandacht te vestigen op de bouwer. Wie dit ook gaat bouwen in zijn park, ik mag hopen dat het een echt record is en niet eentje zoals we de laatste tijd zien, meeste crossovers, meeste boutjes per vierkante meter en nog meer van dat soort ongein.
Hjalmar Dit is wel echt weer typische marketing praat, om de aandacht te vestigen op de bouwer. Wie dit ook gaat bouwen in zijn park, ik mag hopen dat het een echt record is en niet eentje zoals we de laatste tijd zien, meeste crossovers, meeste boutjes per vierkante meter en nog meer van dat soort ongein.
Wat is het record voor meeste supports per vierkante meter?
The_Bullgod https://rcdb.com/2867.htm
Ik gok deze
QDude24 oh wow, daar heeft zelfs Gerstlauer nog wel een flinke uitdaging aan
Ik zie maar twee opties: Of het record voor meeste inversies (al dan niet van Amerika of de wereld), of het record van steilste achtbaan. Die laatste is misschien het meest waarschijnlijke, maar toch zegt op een of andere manier mijn gevoel de eerste optie :p
Jules ergens geeft dat nog wel een beetje bragging rights toch?!?
Smiler staat in de catalogus van Gerstlauer, ze kunnen dus zo een clone bestellen als ze dat willen.
QDude24 Ik heb CP nog nooit een clone zien bestellen op die Vekoma junior die er staat, dus ik gok niet dat dat gaat gebeuren, sowieso is Cedar Fair niet zo van de clones. Ik hoop stiekem op de meeste inversies van de wereld. Ik vond the Smiler een verassend leuke baan, als Cedar Point, dat geen hoogterestricties heeft met datzelfde concept aan de slag kan dan kan er heus nog wel een inversie'tje of 2 bij.
Dit bericht is getypt er vanuit gaande dat de baan inderdaad naar CP gaat.
ppc-anoniem-2 Absoluut! Ik zou dat 'n heel tof record vinden voor een Amerikaans park om te breken en met hoe de markt hier in elkaar steekt is dat zeker iets dat ook genoeg aandacht in de media zou krijgen. Ik zou 't een prima investering vinden van een park. Je hebt er 10 inversies voor nodig, want Steel Curtain heeft er 9 in Kennywood.
BasD Om je aan te vullen, er werd door Ed Hiller van Ride Entertainment gezegd dat de attractie one-of-a-kind is. Dat zou je toch niet zeggen over een clone, ook al is de originele baan wel degelijk een one-of-a-kind ervaring.
Het zou om 'n "challenging location" gaan en nu ineens deze teaser van misschien wel 't meest uniek gelegen park in Noord-Amerika...
Zou 't? Een Gerstlauer op de rotsen boven Glenwood Canyon?
Langs de rotsen naar beneden duikend.
ppc-anoniem-2 Er waren op sociale media wat mensen die eerder dit park noemden en nu ook in de comments. Ik weet niet of een grote custom coaster in hun budget past, maar feit is wel dat hun grotere achtbaan de laatste jaren veel onderhoud en storing had. Dit is misschien de vervanger.