Stiekem hoop ik toch wel dat ze een polercoaster bouwen... Dat is wel het minst realistische idee, maar Gerstlauer zou er wel een perfecte fabrikant voor zijn. Intamin zei eerst dat ze zo'n ding gingen maken nadat S&S er niet meer aan meedeed, maar dat is er ooit nooit van gekomen. Gerstlauers lijken mij veel goedkoper tegenover Intamins dus het zou mij niet verbazen als zij degenen gaan worden die het concept gaan realiseren, want het hele idee van een Polarcoaster is opzich nog wel haalbaar. Daarnaast weten we natuurlijk allemaal dat ze wel van wacky supports houden (Kärnan) dus dat wordt gegarandeerd een kunstwerk! Natuurlijk spreken we hier dan ook gelijk over een Infinity Coaster, dat is het meest logische type voor zo'n achtbaan. Of het een 2-,3- of 4-row wordt (5 lijkt me uitgesloten) zou ik niet weten, want dat gaat van hun keuze layout afhangen. Als ze voor de originele layout van S&S/Intamin gaan is een 2- of 3-seater wel beter ivm de scherpe elementen, maar als ze er voor kiezen om de baan door de hele toren te laten gaan hebben ze natuurlijk meer ruimte om mee te spelen.