De trailer van Dune schept hoge verwachtingen.
Maar waar ik bang voor ben is dat we eigenlijk de echt toffe momenten al gezien hebben en dat het verder toch een beetje gaat tegenvallen.
We zullen het zien, de film staat bij mij in ieder geval ook al een tijdje op de radar.
Tja en verder kijk ik nog steeds uit naar de nieuwe James Bond film, en Black Widow van Marvel (ik mag toch hopen dat dat niet in een premiere acces constructie komt die film)
Ook The Mandalorian seizoen 2 mag van mij vandaag al beginnen in plaats van over een tijdje.
En als ik nog een leuke tip mag geven voor de liefhebbers van het superheldengenre.
Op Amazon Prime is de serie " The Boys" die is zojuist zijn tweede seizoen in gegaan.
Voor de aardigheid was ik blanco aan deze serie begonnen, maar ik moet zeggen dat het een vermakelijke knipoog is naar het genre.
Het ligt er best wel dik bovenop op welke andere superhelden de karakters gebaseerd zijn, maar het is niet wat je verwacht van superhelden wat je ziet.
Want wat zou er gebeuren als superhelden zwaar corrupt zijn en worden gestuurd door een grote organisatie die uit is op financieel gewin?
Vanaf aflevering 1 word de toon al behoorlijk gezet, gebeurd er al van alles dat mij aangenaam weet verrassen.
Ook de cast is lekker fris en vernieuwend, en is een goede mix van acteurs met een goede staat van dienst en acteurs die nog onbekender zijn bij het grote publiek.
Kortom, voor een paar avondjes entertainment, of je binged de hele boel weg in een dagje, dit is zeker een lollige serie.
Wel een waarschuwing: de serie is 18+, er komt behoorlijk wat grof geweld in voor, naakt, en grof taalgebruik, dus kan je niet zo tegen bloed, rondslingerende geslachtsdelen en scheldwoorden kijk dan gerust wat anders. 😆