Njit Glenneke Ik vraag me altijd af hoe ze die wachttijd inschatten bij zulke omstandigheden. mijn ervaring is dat ze wachttijden in het begin ook te ruim weergeven, ook om de drukte wat te temperen. Was met Flight of Passage in het begin ook zo. Stond er 180 minuten maar was je er in de praktijk na 90 of 120 minuten wel doorheen. Is ook een stukje psychologie. Een gast die minder lang wacht als op de borden staat ervaart dat als een meevaller. Andersom is de gast ontevreden als hij langer staat dan aangegeven.
Hjalmar Njit @Joell doelt op het feit dat er geen constante wachtrij staat van over de drie uur zoals Pandora dit had in Animal Kingdom. Waarbij zelfs tot twee jaar naar de opening nog steeds onmogelijke lange wachttijden zijn bij de attractie.
JeepeeB QDude24 Click to reveal Click to hide het scherm zakt voor een deel in de grond, en op het moment van de explosie trekken ze het scherm gewoon een stuk omhoog, waardoor het gat zichtbaar is.
Eftelflags Njit Wat we al langer kennen natuurlijk. Immers gebruikte Cinemagique (wat mis ik die!) ook dit effect. Met zelfs meerdere mogelijkheden!
Hjalmar Ik wil toch wel even benoemen dat het echt geniaal is dat tropisch eiland en de onderwater scene een en dezelfde zijn. Dat is toch wel echt geniaal gedaan!
Eftelflags Hjalmar Ja, eens. Maar jammer dat feitelijk maar 1 karretje dat effect echt goed meekrijgt.
Progress Hjalmar Inderdaad slim gedaan! Op 4:35 in bovenstaande onride lijkt er alleen iets mis te gaan (je ziet al een stukje onderwaterscene terwijl de rest nog eiland is). 😀
Lizzzard Eftelflags Ik heb de POV's uit alle wagentjes nu bekeken en niet alle wagens hebben een toffe rit vind ik. Vooral in wagen 3 en 4 vind ik de overgangen van scène naar scène matig of zie je niet alles tijdens een scène. En klopt het nou dat sommige wagentjes beginnen op positie 3 en eindigen op positie 2?
Njit Njit volgens mij is er zoveel te zien in een scene dat je dat nooit allemaal in een filmpje kan vatten. Moet je al bijna een 360 video opnemen. Maar wellicht dat die ook nog wel komt. Bij deze 😉 360 Degree POV of Mickey & Minnie's Runaway Railway at Disney's Hollywood Studios Click to reveal Click to hide
Hjalmar Goed, kleine kick voor Disneyland, de eerste stukken zijn verticaal gegaan voor deze attractie in Anaheim. Er is al meer gedaan dan men wil toegeven, helaas is de opening wel vooruit geschoven naar 2023 🙂
Jules Hjalmar Het blijft briljant dat dit park zo dicht bij een van de drukste snelwegen ter wereld ligt en dat je daar eigenlijk helemaal niets van ziet of merkt in het park zelf.
Glenneke Jules Het blijft briljant dat dit park zo dicht bij een van de drukste snelwegen ter wereld ligt en dat je daar eigenlijk helemaal niets van ziet of merkt in het park zelf. Omgekeerd geldt hetzelfde. Je kan op Interstate 5 weliswaar een glimp opvangen van de Matterhorn, maar that's it. De magie begint altijd pas wanneer je de afrit neemt en in die gekke wereld van Anaheim arriveert. Ik heb al kippenvel door er alleen maar aan te denken 😃
DaltonTerror De Car Toon Spin en eigenlijk de gehele Toon Studios gaat dan eigenlijk blijven? Dacht altijd dat dat hele stuk tegen de grond ging.
Hjalmar DaltonTerror Mickey's Toontown blijft zoals hij nu is, met een theater waarbij je naar binnen zult stappen in de wereld van Runaway Railway.
Jules Glenneke Ik heb al kippenvel door er alleen maar aan te denken 😃 Zeg dat. Ik mis 't zo (en zou er in april geweest zijn). Je kunt trouwens ook Guardians of the Galaxy vrij goed zien, maar dat is 't inderdaad wel als je langs het resort komt. Hoe anders is dat trouwens om de hoek bij Knott's Berry Farm, waar Xcelerator quasi op 't kruispunt staat.