Hierbij de Γ©chte volledige onride zonder weggeknipte delen. Ik weet niet wat ik er van moet vinden na Rise of the Resistance πŸ™‚

Click to reveal Click to hide
  • Njit heeft hierop gereageerd.

Convival Ik weet niet wat ik er van moet vinden na Rise of the Resistance πŸ™‚

Rise of the Resistance is een compleet andere ervaring denk ik. Dit is een rit voor de hele familie waar je na afloop vrolijk uitkomt. ROTR is best spannend voor bepaalde leeftijdsgroepen.

Ik heb ROTR gedaan en vond het zeker de moeite waard om er vroeg voor op te staan. Maar ik heb verder niet zoveel met Starwars dus ik was vooral onder de indruk van de hele techniek en niet zozeer van het verhaal erachter. Mickey spreekt me dat wat betreft veel meer aan.

Niek Ik vraag me altijd af hoe ze die wachttijd inschatten bij zulke omstandigheden. Zeker in het begin, wanneer er nog regelmatig vertragingen en/of storingen zijn, lijkt dat me toch een beetje nattevingerwerk πŸ™‚

Vanaf vandaag gelden Slinky Dog, Millennium Falcon en Runaway Railway dus als de drie 'Tier 1 Fastpass+' opties. Ben benieuwd welke van de drie na verloop van tijd het voordeligst gaat blijken. Millennium Falcon heeft blijkbaar een single rider line, dus die lijkt wat mij betreft al weg te vallen.

het is al afgezwakt πŸ™‚

Glenneke Ik vraag me altijd af hoe ze die wachttijd inschatten bij zulke omstandigheden.

mijn ervaring is dat ze wachttijden in het begin ook te ruim weergeven, ook om de drukte wat te temperen. Was met Flight of Passage in het begin ook zo. Stond er 180 minuten maar was je er in de praktijk na 90 of 120 minuten wel doorheen.

Is ook een stukje psychologie. Een gast die minder lang wacht als op de borden staat ervaart dat als een meevaller. Andersom is de gast ontevreden als hij langer staat dan aangegeven.

Hjalmar het is al afgezwakt πŸ™‚

Inmiddels maar 120..

Dat zijn wel niet de wachttijden van een Hagrids of Pandora helaas.

Hagrids kun je nog de Single Rider proberen. Kan best schelen..

Njit @Joell doelt op het feit dat er geen constante wachtrij staat van over de drie uur zoals Pandora dit had in Animal Kingdom. Waarbij zelfs tot twee jaar naar de opening nog steeds onmogelijke lange wachttijden zijn bij de attractie.

QDude24

het scherm zakt voor een deel in de grond, en op het moment van de explosie trekken ze het scherm gewoon een stuk omhoog, waardoor het gat zichtbaar is.

Njit Wat we al langer kennen natuurlijk. Immers gebruikte Cinemagique (wat mis ik die!) ook dit effect. Met zelfs meerdere mogelijkheden!

Ik wil toch wel even benoemen dat het echt geniaal is dat tropisch eiland en de onderwater scene een en dezelfde zijn. Dat is toch wel echt geniaal gedaan!

Hjalmar Ja, eens. Maar jammer dat feitelijk maar 1 karretje dat effect echt goed meekrijgt.

Hjalmar Inderdaad slim gedaan! Op 4:35 in bovenstaande onride lijkt er alleen iets mis te gaan (je ziet al een stukje onderwaterscene terwijl de rest nog eiland is). πŸ˜€

Njit volgens mij is er zoveel te zien in een scene dat je dat nooit allemaal in een filmpje kan vatten. Moet je al bijna een 360 video opnemen. Maar wellicht dat die ook nog wel komt.

Bij deze πŸ˜‰
                360 Degree POV of Mickey & Minnie's Runaway Railway at Disney's Hollywood Studios