JorisR Ik heb het Vacation Package geboekt met enkel de ontbijtoptie, dus ik moest enkel restaurantreserveringen maken voor het ontbijt. Hier was ook telkens maar één keuze, het hotelrestaurant. Ik heb de Rides-optie genomen. Dit maakt dat je ook een hele hoop Premier Acces toegangen krijgt voor alle dagen. Zo heb ik reeds reserveringen vastgelegd voor Beauty and the Beast, Toy Story Mania, Tower of Terror en Soaring. Daarnaast heb ik voor elke dag nog twee vrij te gebruiken Premier Acces toegangen. Voor Beauty and the Beast, Toy Story Mania, Splash Mountain en Soaring moet je een tijdslot kiezen welke je op voorhand reservereert, die tijdstippen kan je wel steeds wijzigen naar andere beschikbare tijden als je dat wenst. Voor de andere attracties niet, die kan je vrij gebruiken. Je kan dat zien in het overzicht van @Hjalmar.
Het is in het begin wel even een gedoe om dat allemaal vast te leggen en de website is ook erg traag waardoor er wel wat tijd in kruipt. Maar eens alles vastligt zie je ook alles in de mobiele app verschijnen en wordt het ineens heel duidelijk. En dan heb je wel door dat het (hopelijk) tijdens je verblijf zelf een hoop kopzorgen scheelt.
Wij verblijven vier nachten in het Tokyo Disneyland hotel met dit pakket waarbij we drie volledige dagen toegang hebben en op de dag van aankomst mogen we vanaf 17:00 nog Tokyo DisneySea in (3,5 dag park dus). De parkkeuze op de drie volledige dagen ligt trouwens vast, deze kan je niet wisselen. We betalen in totaal €2.519.