Ron
Ik ben er op dinsdag 2 juli geweest en moet helaas dezelfde ervaring als @Orangedevil delen.
Via een bevriende castmember konden we gelukkig tickets kopen voor Tokyo Disney Sea(en Land), maar kregen we wel de tip om op tijd te gaan. Zodoende stonden we al om 07:15 voor de poort, maar er stond toen al een flinke rij.
Uiteindelijk werden onze tickets om 08:45 gescand. Op dat moment hebben we in de app direct standby passen gereserveerd.
Frozen was op dat moment al uitverkocht! Zodoende bleven Rapunzel(halverwege de middag) en Peter Pan(rond 10:30uur) over. We kozen voor Peter Pan en daar hadden we absoluut geen spijt van. Het gebied in komen met deze standbypassen ging erg smooth, aldaar een rondje gelopen, wat foto's gemaakt om vervolgens de rij in te gaan.
Deze was maximaal 15 minuten. Zonder te spoilen over de rit kan ik alleen maar zeggen dat ik positief verrast was!
Na de rit direct de app weer opgestart en op dat moment was er alleen nog een tijdslot(standbypass) over rond 19:30uur, dus die gekozen om Fantasy Springs in de avond nog te kunnen zien.
Gedurende de dag hebben we de app nog wel gerefresht, maar is er niks meer vrij gekomen helaas.
Premier acces waren alleen in de ochtend beschikbaar, maar best prijzig(rond de 2000-2500Yen zeg ik uit m'n hoofd).
Na 13:00uur waren deze ook niet meer beschikbaar.
Voor diegenen die binnenkort gaan en niet in een Disneyhotel slapen en dus geen Vacation Package kunnen reserveren, ga optijd om in ieder geval 1 attractie te kunnen doen en om überhaupt Fantasy Springs in te kunnen komen.
Gezien de wachttijden wel erg laag waren toen wij er waren, verwacht ik wel dat ze in de loop van de tijd de capaciteit op gaan schroeven en er dus meer tickets beschikbaar zullen worden.