Wat vind je er zelf van?
Marvel Cinematic Universe
- Bijgewerkt
Nou zal ik het dan maar zeggen? Hij keek weer prima weg. Het voelt niet aan als een serie. Eerder een film die in stukjes is gehakt. Voor mij was deze aflevering nog wel het boeiends om te volgen. Maar ik vind Wandavision nog steeds een betere serie.
De trailer ziet er al veel belovend uit. Ik zeg laat 11 juni maar komen.
Marvin Wat vond je dan van deze aflevering, vond deze al weer lekker vol verwijzigingen naar andere Marvel dingen zitten. Zat van deze wel echt te genieten!
Michael Waar heb je Black Widow gezien?
Ik heb de trailer nu een paar keer gekeken of ik kijk eroverheen of ik zie het niet.
Maar volgens mij hebben we weer een topserie in het vooruitzicht met Loki, wat een eyecandy tot nu toe, veel SFX maar dat mag de pret zeker niet drukken.
Ik had begin dit jaar al zo'n gevoel dat dit een uitstekend Marvel jaar zou worden, nou tot op heden ben ik in ieder geval nog niet teleurgesteld, wat een series tot nu toe, films die we vanuit de veiligheid van onze eigen huizen kunnen kijken want Black Widow vind ik dan weer wel Premier acces waardig op Disney+.
Op 2.06. Volgens mij zitten ze samen in Vomir te kijken naar de soul stone.
elmarwouters Het begint nu een beetje op snelheid te komen denk ik, maar ik zit er nog lang niet zo in zoals ik dat met WandaVision wel meteen had.
JeepeeB Ik moet hem nog kijken, maar volgens mij word dezelfde opbouw gehanteerd als bij Wandavision, eerst de toon zetten en dan opeens vol gas geven.
Dit denk ik namelijk ook alleen werkt het hier voor mij toch een stuk minder goed. Bij WandaVision werd je (ik dan toch) aangetrokken door het mysterieuze en totaal geen idee hebben waar het allemaal heen gaat, wie het doet en waarom. In deze serie krijgen wel wel wat toffe achtergronden te zien en dergelijke, maar het mysterie is een stuk kleiner. Maar misschien zien het ook wel gewoon niet mijn favoriete karakters en werkt dat me ook tegen om hier goed in te gaan zitten.
Die Loki trailer doet me trouwens wel direct enorm uitkijken naar die serie! Ik riep al gekscherend tegen Yolande: "hé, Loki word gewoon de nieuwe dokter!" met al dat tijdreizen en fouten in het verleden corrigeren Ik ben overigens ook echt heel benieuwd of dat inderdaad een bezoekje aan Black Widow is en of dat niet ook een loophole gaat vormen voor haar om terug te keren.. Vision hebben we waarschijnlijk ook al terug, zou leuk zijn als ook zij (en als we dan toch bezig zijn) en Tony gewoon weer mee mogen doen.
Oke, nu begint het allemaal wel op snelheid te komen met The Falcon and The Winter Soldier ja
Aan het begin van de aflevering zat ik me weer lekker te ergeren aan de "nieuwe cap" en dat werd alleen maar erger toen ie dat serum jatte. Maar nu hij daarna dan eindelijk zijn ware aard heeft laten zien kunnen we denk ik wel stellen dat het de bedoeling was dat we hem niet leuk vinden.
End credit scenes in een serie, I love it Waar ik in het begin niet zo goed wist wat ik er mee moest kom ik nu beter en beter in het verhaal te zitten! Al vind ik de Flagsmashers groep wel een beetje ordinaire terroristen afgezien van de originele invalshoek waarvoor ze het doen.
Ik begreep uit een aflevering van D-Tales dat het origineel de bedoeling was om een soort van pandemie verhaallijn erin te verwerken. Op zich was dat misschien interessanter geweest maar gezien de situatie waarin de wereld nu verkeerd zijn ordinaire terroristen misschien zo slecht nog niet
- Bijgewerkt
Dus, Marvel dropte vandaag een hiep-hiep-hoera kijk onze films filmpje.. Tenminste zo begint het, want vanaf 2:06 begint er een stroom aan release dates waar je u tegen zegt! Oke, dat is misschien nog steeds hipe-hiep-hoera kijk onze films. Maar gaaf is het wel, zin in!
Click to reveal Click to hide

Holy smokes, zijn dat alle films voor Phase 4?
Click to reveal Click to hide
Ik word hier dus echt heel enthousiast van!
- Bijgewerkt
Marvin een hiep hiep hoera filmpje zou ik het niet noemen.
Ja het gaat over de films maar er zit ook een mooie boodschap in dat wij als fans onderdeel zijn van één grote Marvel familie, en stiekem hebben ze gelijk, bij films met grote momenten word er amper een spoiler online gezet totdat we een paar weken verder zijn.
Maar dan die voice over....ik ga geen spoiler weggeven maar Holy Sh*t wat gaaf om die voice weer te horen!
De hoeveelheid films