Dus toch een combi van bioscoop en Premier Acces, goede keuze ๐Ÿ˜ƒ

En dat noem ik nou wel Premier Acces waardig, tenzij Pathรฉ weer open is dan word dan natuurlijk lekker naar de bios gaan!

Marvin Al ben ik toch meer van de bioscoop Marvel films. Zal ik toch deze wel moeten zien voor alle spoilers al voorbij komen ๐Ÿ˜ž

Marvin De film is al briljant, maar het feit dat Scarlett nog 1 keer te zien is in deze rol ๐Ÿ˜

Echt kneiter veel zin in deze film! ๐Ÿ˜

Michael even ervan uitgaande dat we niet naar de bios kunnen;
    Ruik ik hier een watchparty aankomen? โ˜บ๏ธ

• Jules heeft hierop gereageerd.

JeepeeB 9 juli is perfecte datum voor een grote achtertuin, projector op een muur of laken en biertje met vrienden die allemaal net ver genoeg uit elkaar zitten.

Jules Als de regelgeving het toelaat, in welke tuin mag ik mij melden? haha

5 dagen later

Ik vond de tweede aflevering van The Falcon and The Winter Soldier toch wat minder eigenlijk. Ik snap dat het waarschijnlijk Marvel zijn bedoeling is dat we de nieuwe Captain America niet leuk vinden, maar ik vind de verhaallijn oprecht niet leuk ๐Ÿ˜… Ik snap niet dat het Sam (Falcon) geen verhaal gaat halen nadat het schild dat hij had gekregen en doneerde voor een bepaald doel weer zo doorgegeven is aan een ander.

Ik vond het qua plot trouwens ook wel een beetje gek dat die psychiater ineens wilde dat Sam ook bij de sessie van Bucky aanwezig zou zijn. Daar was toch niet echt een aanleiding voor of mis ik nu iets?

Hjalmar

Marvin Dan hoeven we ook wat minder voorzichtig te zijn met spoilers, want als je een MCU topic aan klikt dan weet je dat de kans op spoilers erg groot is als je nog niet bij bent ๐Ÿ˜‰

Of je denkt natuurlijk dat dit nog duidelijk gaat worden in een volgende aflevering... Hmmm... ๐Ÿค”

Wat vinden jullie van de derde aflevering van Falcon and the Winter Soldier?

Nou zal ik het dan maar zeggen? Hij keek weer prima weg. Het voelt niet aan als een serie. Eerder een film die in stukjes is gehakt. Voor mij was deze aflevering nog wel het boeiends om te volgen. Maar ik vind Wandavision nog steeds een betere serie.

Timmmvs
          Ik vind het een van de zwakste Marvel Studioโ€™s projecten van de afgelopen 13 jaar. Des aflevering was wel het best, maar nog steeds erg zwak.

JaydenCKO Ik moet hem nog kijken, maar volgens mij word dezelfde opbouw gehanteerd als bij Wandavision, eerst de toon zetten en dan opeens vol gas geven.
            En ik vermoed dat we dat ook met deze serie gaan krijgen.

• Marvin heeft hierop gereageerd.

De trailer ziet er al veel belovend uit. Ik zeg laat 11 juni maar komen.

Marvin Wat vond je dan van deze aflevering, vond deze al weer lekker vol verwijzigingen naar andere Marvel dingen zitten. Zat van deze wel echt te genieten!

• Marvin heeft hierop gereageerd.

Michael Waar heb je Black Widow gezien?
                  Ik heb de trailer nu een paar keer gekeken of ik kijk eroverheen of ik zie het niet.
                  Maar volgens mij hebben we weer een topserie in het vooruitzicht met Loki, wat een eyecandy tot nu toe, veel SFX maar dat mag de pret zeker niet drukken.

Ik had begin dit jaar al zo'n gevoel dat dit een uitstekend Marvel jaar zou worden, nou tot op heden ben ik in ieder geval nog niet teleurgesteld, wat een series tot nu toe, films die we vanuit de veiligheid van onze eigen huizen kunnen kijken want Black Widow vind ik dan weer wel Premier acces waardig op Disney+.