elmarwouters Het begint nu een beetje op snelheid te komen denk ik, maar ik zit er nog lang niet zo in zoals ik dat met WandaVision wel meteen had.
JeepeeB Ik moet hem nog kijken, maar volgens mij word dezelfde opbouw gehanteerd als bij Wandavision, eerst de toon zetten en dan opeens vol gas geven.
Dit denk ik namelijk ook alleen werkt het hier voor mij toch een stuk minder goed. Bij WandaVision werd je (ik dan toch) aangetrokken door het mysterieuze en totaal geen idee hebben waar het allemaal heen gaat, wie het doet en waarom. In deze serie krijgen wel wel wat toffe achtergronden te zien en dergelijke, maar het mysterie is een stuk kleiner. Maar misschien zien het ook wel gewoon niet mijn favoriete karakters en werkt dat me ook tegen om hier goed in te gaan zitten.
Die Loki trailer doet me trouwens wel direct enorm uitkijken naar die serie! Ik riep al gekscherend tegen Yolande: "hé, Loki word gewoon de nieuwe dokter!" met al dat tijdreizen en fouten in het verleden corrigeren 😃 Ik ben overigens ook echt heel benieuwd of dat inderdaad een bezoekje aan Black Widow is en of dat niet ook een loophole gaat vormen voor haar om terug te keren.. Vision hebben we waarschijnlijk ook al terug, zou leuk zijn als ook zij (en als we dan toch bezig zijn) en Tony gewoon weer mee mogen doen.